مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت شهرستان میناب از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در سه نقطه از شهرستان میناب به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۲۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

محمد کاملی مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت شهرستان میناب با اعلام این خبر گفت: برنامه های مختلف ورزشی در سطح شهرستان و با مرکزیت سه دهستان برگزار می شود.

محمد کاملی افزود: شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی است که با مرکزیت سه دهستان ،تیاب ،بندزرک و کریان همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سه نقطه شهرستان میناب برگزار می شود گفت: مهمترین برنامه همایش پیاده روی خانوادگی در مرکز دهستان کریان می باشد.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت شهرستان میناب اظهار کرد: به افراد شرکت کننده در این همایش ها و همچنین از ورزشکاران قهرمانان شرکت کننده در این همایش از هر دهستان به قید قرعه به همراه اهداء جوایز تجلیل خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال نیروهای مسلح ،نهاد ها و سازمان های مستقر در شهرستان میناب خبرداد و افزود: استارت این مسابقات در اولین روز از هفته دولت با مشارکت 12 تیم زده خواهد شد.

ایجاد غرفه بسیج ورزشکاران در نمایشگاه دفاع مقدس جهت به نمایش گذاشتن مجموعه ای از عملکردهای سال 93-94 یکی دیگر از برنامه های بسیج ورزشکاران در هفته دولت خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات