خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین :
مربیان بعد از گذراندن مرحله جذب به عنوان اولین مرحله اجرای شجره طیبه صالحین و در صورت ثبات قدم و حضور مستمر و منظم در حلقه های صالحین وارد مرحله تثبیت می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۲۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،مهدی ملاحسینی مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در دوره آموزش مقدماتی شجره طیبه صالحین اظهار کرد: یکی از مراحل اجرای شجره طیبه صالحین مرحله تثبیت است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات تدریس در دوره آموزش مقدماتی سرگروهای صالحین تبیین این مرحله مهم و آسیب شناسی آن است ، مربیان بعد از گذراندن مرحله جذب به عنوان اولین مرحله اجرای شجره طیبه صالحین و در صورت ثبات قدم و حضور مستمر و منظم در حلقه های صالحین وارد مرحله تثبیت  می‌شوند.

 مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین افزود: می توان امید وار بود که  این گروهها از شجره طیبه فاصله نخواهد گرفت و در صورتی که بتواند یکسال نیز در این مرحله بماند وارد مرحله سوم یعنی مرحله رشد شده و در مسئولیت ها و ماموریت های بسیج ایشان را بکار گیری نمود.

 وی تصریح کرد: مولفه اصلی تثبیت نظم،مشورت و تمرین رفتار نیک می باشد و از آسیب‌های این مرحله می‌توان به برگزاری نامنظم حلقات، عدم وجود برنامههای جذاب، عدم وجود مشاوره های فردی، عدم ارتباط با خانواده و والدین مربیان عدم تشکیل جلسات به میزان کافی می‌باشد.

 

1008/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها