فرمانده حوزه والعادیات ناحیه روح الله گفت: امسال با ابداع سبک جدیدی از تبلیغات و برنامه هایی نو برای کودکان سعی در اجرای یادواره ای متفاوت داریم.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۵۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،"مهدی نصیری"عصر دیروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره چگونگی برگزاری یادواره امسال چند کلامی صحبت کرد.

وی در ابتدا با تأکید بر اینکه هدف یادواره امسال روشنگری و بالا بردن سواد رسانه ای است افزود: حوزه والعادیات طبق روال هر سال در تاریخ های 24 الی 26 شهریور ماه سال جاری قصد بر برگزاری یادواره 114 شهید حوزه را دارد.

نصیری در ادامه گفت: امسال با تغییرات جدیدی کار را آغاز و ان شاء الله با تأثیر گذاری خوبی پایان میدهیم.

فرمانده حوزه والعادیات با اشاره به اینکه یادواره امسال بیشتر جنبه محتوایی دارد و به همت جوانان کارهای تأثیر گذاری را در زمینه روشنگری اعتقادی ، بصیرتی انجام داده ایم اضافه کرد: ما امسال با فضاسازی شهری و با توجه به فرهنگ، معضلات وافزایش روز افزون زندگی آپارتمانی با هدف بهبود فرهنگ آپارتمان نشینی به شیوه ای نو در ارائه تبلیغات آپارتمانی دست زده ایم.

وی در ادامه گفت: امسال از حضورحجت الاسلام والمسلمین دکتر جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح و روایت گری صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی بهره مند میشویم.

اجرای گروه تواشیح ثقلین، ایجاد غرفه کودک، نمایشگاه دفاع مقدس و کتاب هم از دیگر برنامه های یادواره امسال ماست.

 

ارسال نظرات