آغاز زودهنگام تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم در نیر

تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی انتخابات مجلس شورای اسلامی مدتی است در شهرستان نیر آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۶۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، در حالی که شش ماه تا برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده، شنیده‏ ها حاکی است که از همین حالا برخی از کاندیداها جلسات خود را در سطح شهرستان نیر با معتمدان و افراد بانفوذ شروع کردهاند.

هر چند داغی تنور تبلیغات کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در نیر به داغی سایر شهرها نیست ولی در این شهرستان نیز افرادی به صورت غیر رسمی و به طور محسوس و غیر محسوس و به طرق مختلف سعی در شناساندن و تبلیغ خود دارند.

افرادی هم هستند که با چراغ خاموش وارد عرصه شده اند تا مبادا تا زمان تایید صلاحیت ها از طرف رقیبان خود مشکلی پیدا نکنند و لذا طوری رفتار می کنند که نه حضور خود در انتخابات مجلس دهم را تایید می کنند و نه حضور خود را رد می کنند!

مجالس ترحیم و شادی این روزها بازهم با حضور کاندیداهای احتمالی و طرفداران آن ها حسابی شلوغ شده و این مجالس فرصتی شده تا هر کس خود را درقلب مردم جای دهند.

ارسال پیامک به مناسبت های ملی و مذهبی نیز از دیگر روش های تبلیغات کاندیداهای احتمالی در نیر است و هر کس با نام خود اقدام به ارسال پیامک تبریک و تسلیت به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به شهروندان این شهرستان می کنند.

تشکیل جلسات در منازل و غیره به بهانه های مختلف روش دیگر برخی از کاندیداهای نمایندگی در نیر است به این صورت که افراد نزدیک به آقایان نامزدهای مجلس در منازل و محافل مختلف دور هم جمع می شوند و در خصوص برنامه های آتی برای تبلیغات تصمیم گیری می کنند.

انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی اسفند 94 برگزار می‌شود و فعالیت نمایندگان مجلس نهم خرداد 95 به پایان می‌رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار