بعد از یک سال پیگیری اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان مشگین شهر فعالیت خانه مطبوعات در این شهرستان به زودی آغاز می شود و رسانه های شهرستان با اتحاد مشکلات شهرستان را پیگیر و انعکاس خواهند داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۷۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، با توجه به حجم گسترده رسانه های مجازی و مکتوب در شهرستان مشگین‌شهر مسئولان شهرستان از یک سال پیش وعده هایی مبنی بر ایجاد اتاق رسانه در این شهرستان خبر داده بودند که بعد از گذشت بیش از یک سال از این وعده ها هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده بود اما بعد از یک سال در مراسم تجلیل از خبرنگاران فرماندار شهرستان به همراه ریاست اداره ارشاد شهرستان از ایجاد شعبه ای از خانه مطبوعات در این شهرستان خبر داد که با استقبال تمامی اصحاب رسانه و مطبوعات مواجه شد.

از این رو بعد از گذشت یک ماه و با پیگیری مدیر یکی از رسانه های محلی و به نمایندگی از سایر رسانه ها بلاخره موافقت نامه خانه مطبوعات استان اردبیل برای ایجاد خانه مطبوعات در این شهرستان دریافت شد.

هادی عسگر زاده که به نمایندگی از رسانه های شهرستان موضوع را به جد پیگیر بود با بیان اینکه تعداد و کثرت نشریات چاپی و الکترونیکی در مشگین‌شهر و لزوم توجه به قشر زحمت کش خبرنگار و پیگیری مطالبات و خواسته ها و ساماندهی نشریات در مشگین شهر جز از رهگذر ایجاد خانه مطبوعات ممکن نبود و در همین راستا با پیگیری های و مکاتبات انجام یافته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و خانه مطبوعات اردبیل، پیرو درخواست کتبی اصحاب رسانه و مطبوعات مشگین‌شهر خوشبختانه با کلیات ایجاد خانه مطبوعات این شهرستان در جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات اردبیل موافقت شد.

وی افزود: از مدت ها پیش تلاش های زیادی در این راستا انجام گرفته بود که در ۱۷ مرداد ماه سال جاری در جلسه گرامی داشت "روز خبرنگار” در فرمانداری مشگین شهر با پیشنهاد مدیر مسئول نشریه خیاو و تاکید فرماندار محترم شهرستان ایجاد آن رسماً کلید خورد و با عنایت ویژه رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر و پیگیری های انجام شده بالاخره این تلاش ها به بار نشست و بزودی شاهد آغاز فعالیت خانه مطبوعات در مشگین شهر خواهیم بود.

وی با ابراز خرسندی از محقق شدن این امر آن را گام مهمی در به ثمر رسیدن پیگیری مطالبات صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات در مشگین‌شهر دانست و افزود: لیست تمامی اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران شهرستان به خانه مطبوعات اردبیل ارسال شده است و با هماهنگی های به عمل آمده بزودی با حضور هیات مدیره خانه مطبوعات اردبیل، انتخاب هیات مدیره خانه مطبوعات مشگین‌شهر برگزار می شود.

عسگرزاده از تمامی فعالان رسانه ای شهرستان خواست در جهت تحقق این امر و راه اندازی خانه مطبوعات همکاری های لازم را با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر و خانه مطبوعات اردبیل داشته باشند.

ارسال نظرات