معاون فرماندار مغان/

نانوایی‌های متخلف و استیجاری در گرمی پلمپ و لغو امتیاز می‌شود

معاون فرماندار مغان در جلسه کارگروه کیفی‌سازی آرد و نان این شهرستان بر لغو پروانه‌ فعالیت نانوایی‌های متخلف و استیجاری تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۸۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، علی لطفی، معاون فرماندار مغان در جلسه کارگروه کیفی‌سازی آرد و نان این شهرستان بر لغو پروانه‌ فعالیت نانوایی‌های متخلف و استیجاری تاکید کرد.

معاون فرماندار مغان با تاکید بر برخورد جدی با نانوائی‌های متخلف بیان کرد: باید با کسانی که سلامت و بهداشت افراد را به مخاطره می‌اندازند با اغماض برخورد شود.

علی لطفی بر آموزش تخصصی نانوایان تاکید کرد وگفت: عدم عمل آوری صحیح خمیر و تسلط کافی نداشتن برخی نانوایان به پخت مناسب نان علت اصلی پخن نان بی کیفیت و نامرغوب است.

معاون فرماندار مغان بر ضرورت بازرسی های مکرر از نانوایان تاکید کرد و برخورد جدی با نانوایان متخلف را خواستار شد و گفت: دیگر زمان تذکر و جریمه گذشته است و باید نانوایی‌های متخلف لغو امتیاز شود.

وی به وجود چندین نانوائی استیجاری اشاره کرد وگفت: اجاره دادن نانوائی به غیر مخالف قانون و مقررات است و بزودی نانوائی‌های استیجاری پلمپ و لغو امتیاز می‌شوند.

لطفی بر لزوم بازرسی و بازدید از کارخانه‌های تولید آرد تامین کننده آرد خام نانوایان مغان را نیز متذکر شد و گفت: باید کیفیت آرد از مبدأ نیز مورد توجه قرار گیرد.

تغییر زمان پخت با در نظر گرفتن آغاز سال تحصیلی و توسعه سنگک پزی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

ارسال نظرات