نماينده كوثر و خلخال/

50 درصد اعتبار تخصيص يافته سد گيوي در سال 94 پرداخت شد

نماينده كوثر و خلخال گفت: 22 ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار تخصيص يافته سد گيوي در سال 94 توسط خزانه كشوري پرداخت شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۸۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

جليل جعفري بنه خلخال، طي گفتگويی با خبرگزاری بسیج از کوثر، در خصوص جذب و تخصيص اعتبار مربوط به سد گيوي در سال 94 اظهار كرد: اعتبار 22 ميليارد و 500 ميليون تومان كه در سال 94 براي سد گيوي تخصيص يافته بود متاسفانه از اولويت پرداخت از سوي خزانه كشور خارج شده بود كه با پيگيري 3 هفته اي و اقدامات انجام يافته در اولويت پرداخت قرار گرفت.

وي ادامه داد: با عنايت به دلايل و مدارك موجود مبني بر حضور رئيس جمهور در استان و تاكيد بر تخصيص اعتبار به سد گيوي و همچنين بنا به سردسير بودن منطقه موفق به دريافت 50 درصد از اعتبار تخصيص يافته به سد گيوي شديم كه در 2 هفته آينده اين اعتبار براي تكميل هر چه سريعتر اين پروژه ملي به پيمانكار و مسئولين ذيربط سد پرداخت خواهد شد.

اين نماينده مجلس خاطر نشان كرد: با پيگيري از وزارت نيرو، سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و خزانه اعتبار اولويت دار براي سد گيوي تعريف و پرداخت شد كه اميد مي رود با همدلي و همزباني دولت و ملت و همچنين تلاش بي وقفه مسئولين سد گيوي اين پروژه ملي هر چه سريعتر مورد بهره برداري قرار گيرد.

جليل جعفري بنه خلخال در بخش ديگري از سخنان خود به تخصيص اعتبار 700 ميليون تومان به پروژه راه و شهرسازي مسير ميدان سلام شهر گيوي تا مركز شهر اشاره كرد و افزود: با پيگيري هاي انجام يافته 300 ميليون تومان اين پروژه تامين و پرداخت شده است كه مستلزم اقدام هر چه سريعتر راه و شهرسازي در آغاز اين پروژه است.

ارسال نظرات