مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی مهریز مطرح کرد

«اقتصاد مقاومتی»؛ راه‌حل بسیاری از معضلات و مشکلات اقتصادی کشور

مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی مهریز گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در عمل در افزایش تولید و اشتغال مولد و مفید بسیار موثر است .
کد خبر: ۸۵۶۹۲۰۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حمید  رضا بشارت افزود: در تحقق اقتصااد مقاومتی بخش دولتی با همراهی بخش خصوصی و صالحبان صنایع و کارفرمایان نقش اساسی بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: راه برون رفت از بسیاری معضلات و مشکلات در حوزه اقتصادی به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بستگی دارد که باید با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: شهرک های صنعتی با همکاری بخش خصوصی و جلب مشارکت آنها باید برای عمل به سفارات موکد مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی همت کنند.

بشارت گفت: همه مردم و مسئولان قطعا می دانند که اقتصاد عاریتی و وابسته به حال کشور هیچ فایده ای ندارد و باید با تکیه بر دانش و نیروهای متعهد و متخصص داخلی اقدام کرد.

وی افزود:  شهرك صنعتي شهرستان مهريز در 30 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده و به دليل نزديكي به مركز استان و همچنين قرار گرفتن در جوار جاده مواصلاتي شمال به جنوب مي تواند مكان مناسبي براي سرمايه گذاري باشد.

بشارت خاطر نشان کرد: سهولت در دسترسي به شاه راه هاي ايران، وجود نيروي انساني متخصص و همچنين معافيت مالياتي، ارزاني زمين و زیرساخت کامل اين شهرك را به مكان مناسبي برای احداث كارخانجات جديد تبدیل کرده است.

وی از آمادکی شرکت  شهرک صنعتی مهریز برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی خبر داد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار