در تابستان 94/

اسکان 39390 نفر روز میهمان فرهنگی در سرعین

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین : ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان از آغاز تعطیلات تابستان 94 تا حال افتخار پذیرش و میزبانی 39390 نفر روز میهمان فرهنگی را از سراسر کشور داشته است.
کد خبر: ۸۵۶۹۲۳۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، توحید مجیدی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت : ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان از آغاز تعطیلات تابستان 94 تا حال افتخار پذیرش و میزبانی 3252 خانوار در قالب 39390 نفر روز میهمان فرهنگی را از سراسر کشور داشته است .

توحید مجیدی ،ضمن ابراز رضایت از تکریم ویژه از میهمانان فرهنگی افزود: با توجه به موقعیت توریستی شهرستان سرعین و استقبال مسافرین در ایام تابستان برای مسافرت به این شهرستان ستاد اسکان فرهنگیان با بسیج کلیه نیرو ها و امکانات از میهمانان پذیرش کرد .

وی افزود:ستاد اسکان اولویت را با فرهنگیان اعلام داشته و از بسترسازی و آمادگی مناسب تعداد 5 مدرسه شهری در قالب 47 کلاس و بسیج صد در صدی امکانات برای پذیرایی هر چه بهتر از همکاران فرهنگی خبر می داد .

مجیدی به نظم و انضباط ویژه در مدارس در پذیرایی و استقبال از میهمانان و گردشگران اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به فرهنگ منطقه و میهمان‌نوازی سرعینی هاو با هدف به جای گذاشتن خاطره‌ای مناسب در ذهن گردشگران و مسافران، مجموعه آموزش و پرورش میزبانی شایسته را بر خود وظیفه دانسته و در این مسیر گام برمی‌دارد.

توحید مجیدی خاطر نشان کرد : به حمد الله رضایت همکاران با تکریم از مراجعین و رعایت نظم و بهداشت در مدارس ، در مدت پذیرایی از آنان قابل مشاهده بوده و از کلیه همکاران فعال در ستاد اسکان موقت کمال تقدیر و تشکر می شود .
ارسال نظرات
آخرین اخبار