رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال گفت: در اول مهر سال 1394 دومدرسه خاقانی و هفت تیر در خلخال با 20 کلاس درس به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۵۶۹۲۳۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری شیخ احمد، در جلسه شورای آموزش نیم فصل دوم سال 1394 با تبریک سال تحصیلی جدید به خانواده ها گفت: امسال دو مدرسه خاقانی و هفت تیر که از محل اعتبارات نوسازی و آموزش و پرورش بهسازی و مقاومسازی شده در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی افزود: در مجموع 130 مدرسه برای حضور دانش آموزان در کل شهرستان خلخال آماده است که نزدیک به 11 هزار دانش آموزان در مدارس سال تحصیلی جدید 94-95 را جشن خواهندگرفت.

فرماندار خلخال به بحث حد نصاب نرسیدن تعداد دانش آموزان در روستاها و حتی یک تا دو دانش آموز در روستاهای همجوار شهرستان خلخال اشاره کردو گفت: بحث استفاده بهینه از زیرساخت های ایجاد شده توسط وزارت آموزش و پرورش جدی گرفته شود و در همین خصوص پانسیون ها و مراکز شبانه روزی در خلخال نقش مهمی ایفا می کنند.

فرماندار خلخال همچنین تاکید کرد: هیچ دانش آموزی نباید محروم از تحصیل بماند و آموزش و پرورش باید حضور و ثبت نام دانش آموزان در مدارس را با جدیت پیگیری نماید.

ارسال نظرات