مشکل کم آبی و قطعی آب در مسکن مهر بهشتی و دانش خلخال اهالی را نگران کرده است

مشکلات اهالی مسکن مهر شهرک بهشتی و دانش خلخال پایانی ندارد و موجب نگرانی اهالی ساکن در این دو شهرک شده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۲۳۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، مشکل کمبود آب شرب و قطعی مکرر آب به یک موضوع نگران کننده در بین اهالی ساکن مسکن مهر شهرک بهشتی و دانش تبدیل شده و اهالی از این موضوع ناراحت هستند.

ده روز پیش این مشکل به همت آب و فاضلاب شهری به مدت 48 ساعت رفع شد ولی باز نرسیدن آب به طبقه دوم و سوم و فشار پایین آب و قطعی مکرر در ساعات مختلف شبانه روز باعث بروز مشکلات عدیده ای در این شهرک ها شده است.

یکی از اهالی در گفتگو با خبرنگار ازناو افزود: مجبور م به خاطر این که دو کودک خردسال دارم و قطعی مکرر آب باعث ناراحتی خانواده شده مجبورم به چند روزی به خانه پدریم که در قسمت مرکز شهر است عزیمت کنم و این مشکل واقعا زندگی را در آپارتمان سخت کرده است.

شهروند دیگری با استمداد از مسئولین د رخصوص رفع این مشکل به صورت همیشگی گفت: ساعت دو تا سه بامداد آب به شهرک می اید ما چگونه معاش روزانه زندگی را با این قطعی آب تنظیم کنیم .

شهروند سومی در گفتگو با ازناواظهار داشت: فرماندار شهرستان خلخال بررسی نمایند که آیا لوله کشی آب شهری به این شهرک ها از کدام انشعاب بوده و آیا این مشکل تا کی ادامه خواهد داشت.

به هر حال به درخواست شهروندان این موضوع دومین بار است که در وب سایت ازناو منتشر و مردم همت مسئولین را در حل این مشکل انتظار دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار