در آستانه بازگشايي مدارس، در مراسمي با حضور معاون فرماندار پارس آباد به تعدادي از دانش آموزان تحت پوشش موسسه خیریه آرزو لوازم تحرير اهداء شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۲۴۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، در آستانه فصل علم و دانش و بازگشایی مدارس، تعدادي لوازم تحرير و كيف و كفش در مراسمي با حضور معاون فرماندار، خیرین و حامیان موسسه خیریه آرزو به دانش آموزان تحت پوشش اين موسسه اهدا شد.

معاون فرماندار شهرستان پارس آباد در حاشيه اين مراسم با اشاره به فعالیت هشت ساله موسسه خيريه آرزو در زمینه حمایت از بیماران و کودکان سرطانی گفت: هم اکنون بیش از 600 بیمار مبتلا به سرطان تحت پوشش این موسسه می باشند که با حمایت های خیرين و مردم شریف رو به بهبودی هستند.

ياسر ندايي ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان تحت پوشش، با بیان اینکه علم و دانش انسانها بوده که وجه تمایز آنها را مشخص می کند، افزود: انتظار داریم شما دانش آموزان عزیز به پشتوانه خیرین و حامیان موسسه خیریه در تحصیلات خود مصمم بوده و پله هاي ترقي را همراه با حس انسان دوستی طی كرده و روزگاری دِین خود را با ایفای نقش در جامعه و خدمت به مردم و حمایت از نیازمندان ادا كنيد.

ارسال نظرات