کارگاه آموزشی تایید محتوای محصولات فرهنگی در سپاه ناحیه ماهنشان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۶۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارگاه آموزشی تأیید محتوای برنامه‌های فرهنگی سپاه و بسیج، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و فرماندهان، مسئولان فرهنگی و مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت و با تدریس مسئول دفتر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه ناحیه ماهنشان برگزار شد.

مدیر دفتر بررسی و نظارت بر امور فرهنگی سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اهداف تایید محتوای محصولات فرهنگی، گفت : عبور محصولات فرهنگی سپاه و بسیج از مسیر دفتر بررسی و تایید محتوا برای بالابردن کیفیت برنامه ،کاهش لغزش و خطاههای احتمالی اولین گام در پیشگیری و لازمه و رمز پیروزی بخش جنگ نرم است.

سروان علی محمود علی افزود: در حال حاضر توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بصورت تهاجم فرهنگی وجنگ نرم می باشد ، بصیرت افزایی وآشنا سازی جونان ونوجوانان وعموم مردم با این جنگ همه جانبه نیاز مند آموزش وبرنامه ریزی دقیق است.

وی اضافه کرد: مأموریت اصلی تأیید محتوا، پیشگیری از ورود ناخالصی های فرهنگی و اجتماعی به برنامه های بسیج و سپاه می باشد.

مدیر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه ماهشان یکی از اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی را آشناکردن فرماندهان و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت با قوانین تأیید محتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی دانست.

وی گفت: تحقق فرامین مقام معظم رهبری ،صیانت بخشی از فعالیت های فرهنگی و هنری ،ارتقاء سطح دانش و مهارت علمی متولیان فرهنگی که یکی از دغدغه های ایشان می باشد که مارا از 20 سال قبل به این عرصه وتهاجم فرهنگی رهنمود فرموده اند از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه می باشد.

در پایان این دوره آزمونی از شرکت کنندگان یمعل آمد.
ارسال نظرات