استقرار پایگاه‌های حامی یابی،طرح کوثر

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) پایگاه‌های حامی یابی در طرح کوثر دایر شده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۶۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال برای حمایت از مددجویان کمیته امداد طرح‌های اکرام ایتام، طرح محسنین، طرح حامی یابی برای سالمندان، طرح کوثر و نذورات قربانی حجاج سفر حج جمع‌آوری خواهد شد.

رضا حسنلو افزود: طبق برنامه همزمان با برگزاری جشن عاطفه‌ها نسبت به جذب حامی برای ایتام و دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و همچنین طرح محسنین اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز نهم مهر ماه نیز به مناسبت روز سالمند نسبت به جذب حامی برای سالمندان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد اقدام می‌شود، گفت: در قالب این طرح خیرین پرداخت کمک هزینه به سالمندان را به صورت ماهیانه متقبل می‌شوند.

حسنلو اضافه کرد: در اقدامی نوین در کنار برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک نسبت به عرضه و فروش محصولات و نوشت ابزار نیز اقدام خواهد شد؛ این نوشت ابزارها با 20 درصد تخفیف عرضه شده و 20 درصد از مبلغ کمک جمع‌آوری شده از محل فروش آن صرف نیازهای دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: خیرینی که این نوشت افزار را برای رفع نیازهای دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد خریداری کنند، 40 درصد تخفیف در قیمت داده خواهد شد.

وی افزود: هدف از فروش این نوشت ابزارها ترویج کمک به هم‌نوع و همچنین ترویج استفاده از کالاهای ایرانی اسلامی است.

حسنلو گفت:با توجه به اینکه در حال حاضر 12 هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام با کمیته امداد همکاری دارند؛ امیدواریم با همکاری خیرین کمک چشمگیری در رفع نیازهای دانش‌آموزان نیازمند داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار