خبرهای داغ:
در قیروکارزین صورت می‌گیرد

استقرار 30 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین از استقرار 30 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۷۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، محمد مرید‌زاده در قیروکارزین اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در قیروکارزین برگزار می‌شود تا در این جشن با جمع‌آوری کمک‌های مردمی دست دانش‌آموزان نیازمند و محروم را بگیریم.

وی بابیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه «مهر در انتظار هم‌دلی است» که در دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: در مرحله نخست پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 شهریورماه جاری، 30 پایگاه ثابت و سیار کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در معابر، مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد قیروکارزین بابیان اینکه مرحله دوم این جشن هشتم مهرماه امسال در تمام مدارس سطح این شهرستان برگزار می‌شود ادامه داد: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای رسیدن دانش‌آموزان نیازمند به جایگاه مطلوب آنان است و این مراسم در راستای ترویج فرهنگ حسنه هم‌نوع‌دوستی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول از جمع‌آوری بالغ‌بر 150 میلیون ریال کمک‌های جنسی و نقدی مردم نوع‌دوست این شهرستان در جشن عاطفه‌ها در سال گذشته و توزیع آن بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم قیروکارزین خبر داد و بیان داشت: ایجاد بسترهای لازم برای مردم در راستای تقسیم شادی‌هایشان با نیازمندان، ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی به‌منظور ارج نهادن به ارزش‌های اسلامی، تقویت فرهنگ ایثار، احسان و دستگیری از نیازمندان و پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.

مرید‌زاده در پایان تصریح کرد: در فرآیند کمک به دانش‌آموزان حفظ شأن و کرامت انسانی آنان از موارد تأکیدی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار