خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات استان:

تبلیغات انتخاباتی زودهنگام ، قابل پیگرد قانونی است

رئیس ستاد انتخابات استان گفت:تبلیغات زودرس، استفاده از امکانات دولتی از تخلفات انتخاباتی محسوب می شود و قابل پیگرد قانونی است.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۷۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، ایوب رحیمی در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور مدیر کل و دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور در دفتر معاون سیاسی استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه مجری انتخابات دولت است، افزود: ما براساس برنامه زمان بندی، انتخابات را پیش برده و هماهنگی خود را با دستگاههای مختلف انجام می دهیم.

وی اظهارکرد: تبلیغات زودرس، استفاده از امکانات دولتی از تخلفات انتخاباتی محسوب می شود و قابل پیگرد قانونی است.
رحیمی بیان کرد: باید سعی شود تا با برقراری امنیت، بستر یک انتخابات آرام فراهم شود و کاندیداها نیز با آگاهی از قوانین انتخاباتی ، ملزم به رعایت آن شوند تا مشکلی پیش نیاید.
وی اضافه کرد: دولت به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی، رقابتی، عادلانه، با نشاط و در نهایت حداکثری است و آرای مردم نیز به عنوان امانتی می باشد که باید از آن به دقت صیانت شود.
رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه به مشکلات حال حاضر در زمینه تبلیغات اشاره کرد و گفت : متاسفانه در بعضی موارد ما شاهد تبلیغات زود هنگام نیز هستیم که که این حرکت های انتخاباتی رصد و به مجاری ذی ربط ارسال می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در ادامه از تمامی دستگاههای دولتی خواست تا در جریان برگزاری انتخابات با در اختیار قرار دادن امکانات مورد نیاز، ستاد انتخابات را یاری کنند.

1002/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها