خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل در شیراز و کشف 87 سرقت از وی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۷۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سرهنگ سیروس حیدری اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای منزل در شیراز را شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام‌شده از این سارق مشخص شد که وی پس از سرقت طلاجات از منازل در شیراز، طلاهای را به شهرستان «بروجرد» منتقل کرده و به چند نفر مال‌خر به فروش رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی فارس افزود: تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان به شهرستان «بروجرد» اعزام شدند و پنج مال‌خر طلافروش را دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری گفت: با توجه به حساسیت موضوع و اقرار سارق مبنی بر فعالیت چندساله در زمینه سرقت در شهرستان شیراز، پرونده به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی ارسال و پیرامون جرائم ارتکابی به‌صورت مشروح‌تر از سارق تحقیق که درنتیجه 87 سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز از وی کشف شد.

وی بابیان اینکه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی‌شده‌اند، ‌افزود: در این مورد دو مال‌خر دیگر نیز در بازار «زرگران» شیراز شناسایی، دستگیر و به آگاهی منتقل‌شده‌اند که پس از انجام تحقیقات تمام متهمان با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها