خبرهای داغ:
از سوی معاون صدای مرکز فارس

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز فارس تشریح شد

معاون صدای مرکز فارس گفت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ده‌ها برنامه تولیدی، خبری و رادیویی با موضع انتقال ایثارگری‌های رزمندگان و خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۹۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، علیرضا نجابت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال رژه یگان نیروهای مسلح به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فارس، نمایش فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس به مدت 10 شب، برنامه پویانمایی، مستند سوسنگرد و نبرد خرمشهر در حوزه سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عکاسی زیر آتش، حماسه ماندگار، خاک آشنا، سنگربانان، روزهای تلخ و شیرین، آن مرد آتش آورد، مجموعه داستانی هفت‌قسمتی با عنوان سرزمین آرزوها، زنجیره خاک سرخ و نیز بیش از 50 عنوان نماهنگ و موسیقی تصویری با موضوع شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته در صدا و سیمای مرکز فارس است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: پخش زنده برنامه شبانه، مسابقه تلفنی با محوریت دفاع مقدس، برنامه هفت‌قسمتی نگاه روز با حضور فرماندهان سپاه، ارتش و نقش جهاد در دوران حماسه و ایثار، گفت‌وگو با فرمانده ارشد نظامی فارس در هفته دفاع مقدس نیز انجام می‌شود.

نجابت بیان داشت: نقش یگان‌های مسلح این استان در قالب مستند هفت‌قسمتی، نقش صنایع الکترونیکی در پشتیبانی لجستیکی و پخش در حوزه خبر صدا و سیمای مرکز فارس و نیز هر شب یک نمایش ویژه رادیویی با محوریت دفاع مقدس و معرفی یکی از سرداران دوران دفاع مقدس و نیز خاک‌ریز خاطره و معرفی یکی از شهدا از جمله برنامه‌های دفاع مقدس است که از صدا و سیمای این مرکز پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: پخش لوکیشن از سیما با عنوان شب خاطره با حضور فرماندهان و خانواده‌های آنان، ایل بنگ ویژه رزمندگان عشایر و نیز پخش زندگی‌نامه 12 تن از شهدای صدا و سیمای مرکز فارس در این هفته پخش می‌شود.

معاون سیمای مرکز فارس نقش طنز را در انعکاس رویدادهای دوران دفاع مهم دانست و افزود: رویکرد صدا و سیمای مرکز فارس به مقوله طنز در قالب روایت دوران دفاع و پخش از این مرکز از دیگر ویژگی‌های برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

نجابت بیان داشت: برنامه برگ سبز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نیز 70 عنوان برنامه رادیویی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.

وی اظهار داشت: حضور موفق صدا و سیمای مرکز فارس در جشنواره‌های مختلف به‌ویژه دریافت تندیس برنامه مدرسه عشق ازجمله موفقیت‌های این مرکز در میان سایر مراکز استان‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار