خبرهای داغ:

سرپرست اداره گاز قیروکارزین معرفی شد

سرپرست اداره گاز قیروکارزین با حضور فرماندار این شهرستان و مسئول امور شهرستان‌های شرکت گاز فارس معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۱۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از قیروکارزین، مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید اداره گاز قیروکارزین با حضور فرماندار این شهرستان و محمد حسین‌پور مسئول امور شهرستان‌های شرکت گاز استان فارس در فرمانداری قیروکارزین برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های محمدمهدی آتشی رئیس پیشین اداره گاز قیروکارزین تجلیل و ناصر احمدپور به‌عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

فرماندار قیروکارزین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس پیشین اداره گاز این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر ایجاد امکانات رفاهی و بسترهای زیرساختی به‌ویژه در روستاها، مهم‌ترین مسئله برای رفاه حال روستائیان است و بسترسازی‌های رفاهی در این روستاها سبب امیدبخشی به آنان و مانع از مهاجرت به شهرها می‌شود.

اشکان کاظمی با اشاره به برنامه دولت تدبیر و امید در بحث پروژه انتقال گاز به شهرها و روستاهای فاقد گاز تصریح کرد: طرح گازرسانی به شهرها و روستاهای مورد نظر و بهره‌مندی مردم از نعمت خدادادی گاز که از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است باید در دستور کار برای اتمام هرچه سریع‌تر قرار گیرد.

وی با اشاره به فاقد گاز بودن برخی شهر و روستاهای این شهرستان به دلیل وجود برخی مشکلات در حوزه اعتباری افزود:‌ با توجه به شرایطی که دولت دارد باید همگی دست‌ به‌ دست یکدیگر داده و به دولت کمک کنیم و با رفع مشکلات اعتباری در سال جاری عملیات گازرسانی به شهر و روستاهای فاقد گاز در قیروکارزین آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها