خبرهای داغ:

نخستین نمایشگاه تابلوفرش دستباف در لارستان گشایش یافت

طی آئینی با حضور مسئولان محلی نخستین نمایشگاه تابلوفرش دستباف در لارستان گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۳۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

از لارستان، در آئینی با حضور قدرت یادگارفرد رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای لارستان، صمد کامجو عضو شورای اسلامی شهر لار و محسن زارع مشاور فرهنگی شهردار لار، نخستین نمایشگاه تابلوفرش دستباف صبح امروز در فرهنگ‌سرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار شهر لار گشایش یافت.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای لارستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه 18 کار بافته شده تابلو فرش از 6 هنرمند لاری و از هنرجویان فنی و حرفه‌ای واحد خواهران لارستان از امروز تا 28 شهریورماه از ساعت 19 تا 23 در فرهنگ‌سرای شهروند شهر لار در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه برای نخستین‌بار در لارستان و با هدف شناسایی هنر بافت فرش و تابلوفرش به شهروندان راه‌اندازی شده است.

یادگارفرد، فرش‌بافی را یکی از هنرهای منحصربفرد برشمرد و تصریح کرد: فرش‌بافی یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که باید در راه توسعه و معرفی آن تلاش کرد.

این مسئول بیان کرد: کلاس‌های آموزش فرش‌بافی به‌صورت رایگان در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای خواهران لارستان برقرار است و افراد علاقه‌مند می‌توانند هر‌روزه در ساعات اداری به این مرکز مراجعه و یا در ساعات بازدید از نمایشگاه، برای نام‌نویسی اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار