خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی آباده از تولید بیش از 212 مترمربع فرش توسط بانوان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان با ارزشی بالغ‌بر 945 میلیون و 195 هزار ریال در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۳۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، امیر باوندپوری در آباده از بافت 212 مترمربع فرش با ارزشی بالغ‌بر 945 میلیون و 195 هزار ریال در سال جاری توسط 65 دختر و زن سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

باوندپوری با بیان اینکه در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی بهبود وضعیت اشتغال در جامعه موجب رشد تولید ناخالص داخلی کشور می‌شود و امنیت اقتصادی و اجتماعی شهروندان را تضمین می‌کند خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 94 تاکنون حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط کمیته امداد آباده برای اجرای 32 طرح اشتغال مددجویی پرداخت شده است.

باوندپوری از طرح‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی به‌عنوان مراحل اشتغال‌زایی در کمیته امداد نام برد و گفت: طرح کارانگیزی برای افراد مستعدی که در مرحله نخست پروسه خودکفایی هستند اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی‌ که مجریان طرح‌های اشتغال توان و انگیزه توسعه شغل را داشته باشند طرح توان‌افزایی و در نهایت طرح خودکفایی اجرا می‌شود.

باوندپوری ضمن اشاره به اینکه حمایت مشورتی کمیته امداد از افراد زیرپوشش بعد از دریافت وام و راه‌اندازی طرح قطع نمی‌شود تصریح کرد: امسال یک‌هزار و 200 بازید توسط کار‌شناسان فرش، دامپروری و کشاورزی به‌منظور راهنمایی و هدایت اجرایی طرح‌ها و ایجاد اشتغال پایدار صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد آباده در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم حرفه‌آموزی و کاریابی برای خودکفایی بیان داشت: در 6 ماه نخست امسال 24 نفر از مددجویان در آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت با صرف هزینه 25 میلیون و 750 هزار ریالی شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها