خبرهای داغ:

بازدید استاندار فارس از منطقه ویژه اقتصادی لامرد و بزرگراه لامرد ـ پارسیان

استاندار فارس از منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد، تونل شهید باقری و بزرگراه استراتژیک لامرد ـ پارسیان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۳۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لامرد، سید محمدعلی افشانی به همراه مدیران کل استان فارس، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی از منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد بازدید کرد.

در این بازدید مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد اظهار داشت: طرح ایجاد منطقه صنایع انرژی‌بر در لامرد و پارسیان در سال ٨٩ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

سید ابوالحسن حقایقی افزود: زمین منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد در 8 هزار هکتار تملک شده و از امتیازات این منطقه ویژه اقتصادی این بوده که به‌طور کامل فنس‌کشی آن انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چهار پلاک در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد سند تک‌برگ آن‌ها صادر شده است.

حقایقی ادامه داد: مدیران کل استان فارس با منطقه ویژه اقتصادی لامرد همکاری همیشگی داشته‌اند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد تصریح کرد: امور مربوط به آب و برق در دوران ساخت در منطقه ویژه اقتصادی لامرد انجام ‌شده است.

وی در مورد روند احداث ساختمان گمرک منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد نیز گفت: این ساختمان تاکنون ٩٥درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در هفته نخست مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و گمرک در منطقه ویژه اقتصادی به‌زودی مستقر می‌شود.

حقایقی اضافه کرد: در موضوع گاز منطقه ویژه نیز می‌توانیم به‌اندازه در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

به گزارش فارس، استاندار فارس همچنین در جریان سفر خود به لامرد از تونل در حال ساخت شهید باقری محور لامرد ـ خنج که بزرگ‌ترین تونل در جنوب کشور است و بزرگراه استراتژیک در حال ساخت لامرد ـ پارسیان استان هرمزگان به همراه مدیران کل استان فارس بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌های بزرگ قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار