خبرهای داغ:
استاندار فارس گفت: فعالان اقتصادی نباید نگاهشان تنها به دست دولت باشد چراکه 70 درصد اقتصاد کشور در اختیار بخش خصوصی است.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۵۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سید محمدعلی افشانی در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی لامرد که با حضور مدیران کل استان فارس، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اگر همگی ما تصمیم بگیریم که در کنار یکدیگر باشیم و کار کنیم به‌یقین امکان رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود.

وی افزود: بخش خصوصی باید این باور را پیدا کند که حداقل 70 درصد اقتصاد کشور به دست خودش است و 30 درصد به دولت باز می‌گردد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: کمتر واحد تولیدی را مشاهده می‌کنیم که بدون کمک بانک‌ها به‌جایی رسیده باشد و با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که در لامرد و به‌ویژه در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر این شهرستان وجود دارد زمینه‌های بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

افشانی تصریح کرد: اگر در ابتدا تمام نگاه‌ها در زمینه‌های اقتصادی به سمت دولت و بانک‌ها باشد درست نیست.

وی بیان داشت: لامرد یک منطقه فوق‌العاده با آینده درخشان است و سرمایه‌گذاران مطمئن باشند سرمایه‌گذاری در این منطقه به نفع آن‌ها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها