مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج یزد :

راهیان نور همان امتداد مسیر شهداست

سرهنگ سیف الدینی گفت : راهیان نور جستجو گران سرچشمه نورند و حضورشان پس از سالها در زیارتگاهها و قدمگاههای شهدا شاهدی است بر حیات جاودانه شهید و حرکت و مسیرشان تجلی روشنی است.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۵۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سرهنگ حبیب الله سیف الدینی  گفت : هنر جلوه بی بدیل عشق است و شهادت هنر مردان خداست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان هنری کمتر از شهادت نیست و امروز راهیان نور همان امتداد مسیر شهداست که بر سر خوان نعمت شهیدان میهمان و از برکت وجودشان متنعمند.
 
 
 
وی در ادامه افزود : راهیان نور جستجو گران سرچشمه نورند و حضورشان پس از سالها در زیارتگاهها و قدمگاههای شهدا شاهدی است بر حیات جاودانه شهید و حرکت و مسیرشان تجلی روشنی است از عشق و عرفان و امتداد مسیر گلگونی که شهیدان به روشنی پیموده اند.
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد ادامه داد :امروز این حرکت بزرگ فرهنگی در امتداد دوران دفاع مقدس و یادآور خاطرات آن دوران طلایی و با ارزش است که پیامدش پیوندی است میان دو نسل ، نسلی مجاهد و نسلی مدافع . که هر دو نسل مقاوم و آگاه .
 
 
 
این مقام مسئول بیان داشت : راهیان نور رویش باشکوه گل احساس و عاطفه است بعد از سالها حماسه و ایثار در میان خاک و خون و حماسه و عشق و همچنین انتقال فرهنگ ایثار ، از خودگذشتگی ، فداکاری و شهادت طلبی و ارزشهای والا و گرانبهایی که از خاطرات دفاع مقدس در سینه ها باقی مانده و هنوز پیشکسوتان جهاد و شهادت به عنوان راویان فتحی مبین مسئولیت آن را بعهده دارند تا به نسلهای حاضر و آینده انتقال دهند و این فرهنگ با ارزش را که سالهاست انقلاب و نظام ما را بیمه کرده انشاالله حفظ نمایند.
 منبع کوله بار
انتهای متن/د
ارسال نظرات