نایب رئیس سبک تای کیگ بوکسینگ کشوری/

مسابقات تای‌ کیگ بوکسینگ انتخابی آسیا در ‌‌مشگین‌شهر برگزار می‌شود‌

نایب رئیس سبک تای کیگ بوکسینگ کشوری گفت: هشتمین دوره مسابقات تای کیگ بوکسینگ کشوری انتخابی آسیا،‌ در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۵۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، آمنه مومنی، با حضور ناظر فدراسیون کیگ بوکسینگ اردبیل و مسئولان ورزش مشگین‌شهر در پل معلق اظهار داشت: این مسابقات در بخش بانوان و رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به شرط داشتن کمربند مشکی از سوی شرکت کنندگان، به‌میزبانی شرکت مکان شهر ابرار در شهرستان مشگین شهر برگزار می شود که نفرات انتخابی به مسابقات آسیایی راه پیدا می کنند.

وی گفت:تیم های شرکت کننده در این مسابقات از استان های سراسر کشور نظیر کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، تهران، کرج، لرستان، زنجان، گیلان، قزوین، اردبیل و شهرستان مشگین شهر بوده که این آمار تا زمان برگزاری مسابقات افزایش می یابد و مسابقات کیگ بوکسینگ آقایان هم به میزبانی تهران برگزار می شود.

مومنی افزود: برنامه مسابقات به این صورت است که روز پنجشنبه وزن‌کشی شرکت کنندگان و روز جمعه مسابقات تای کیگ بوکسینگ کشوری با حضور آنتوان فارس استاز فنی داوری و مربیگری بین المللی برگزار می‌شود و روز شنبه نیز اهدای مدال و تندیس با طرح پل معلق به نفرات برتر انجام می‌شود که در برگزاری این مسابقات حمایت های شرکت مکان شهر ابرار بسیار موثر است.

وی با اشاره به حمایت مالی شرکت مکان شهر ابرار تصریح کرد: مدیر‌عامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان با حمایت مالی 50 درصدی در تهیه پیراهن، مدال و تندیس و تدارک بلیط رایگان برای 150 نفر شرکت‌‌کننده گام بزرگی در برگزاری این مسابقات در شهرستان مشگین شهر برداشته و سبب شده امتیاز برگزاری این مسابقات به شهرستان و استان دیگری واگذار نشود.

نائب رئیس سبک تای کیگ بوکسینگ کشوری بیان کرد: رشته کیگ بوکسینگ دارای 30 زیر مجموعه بوده و سبک تای کیگ بوکسینگ یکی از شاخه های این ورزش رزمی است که زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی کشور فعالیت می‌کند و شهرستان مشگین شهر به دلیل وجود استعدادهای مثبت جوانان در این رشته برای دومین بار میزبان این مسابقات است.

وی با اشاره به کسب مقام نخست تیمی مشگین شهر در سال 89 اظهار کرد: استعداد نیروهای جوان در این سبک قابل تحسین است و باید حمایت ویژه ای از سوی مسئولان به این رشته ورزشی معطوف شود.

مومنی گفت: بعد از معرفی نفرات برتر در روز شنبه، یک دوره کلاس آموزشی استاز فنی و مربیگری بین المللی برای آقایان و بانوان علاقمند با حضور قهرمان اسبق و داور بین المللی در سالن پل معلق برگزار می شود.

ارسال نظرات