اعضای کمیسیون‌های شورای شهر اردبیل مشخص شدند

در نود و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل ترکیب اعضای کمیسیون‌های شورای شهر اردبیل مشخص شدند.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۵۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، نود و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل به موضوع انتخاب ترکیب اعضای کمیسیون‌های شورای شهر اردبیل اختصاص داشت که روسای 13 کمیسیون شورای شهر اردبیل در این جلسه مشخص شدند.

با توجه به این موضوع در این جلسه محمد اصلانیان به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک، سلامت صفری به عنوان رئیس کمیسیون زیباسازی محیط شهری، سالار شاکر به عنوان رئیس کمیته حقوقی، رحیم آقازاده به عنوان رئیس کمیته خدمات شهری و لیلا تقوی به عنوان رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای شهر اردبیل انتخاب شدند.

حسین افسانه عهده‌دار ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و مالی، میرغنی فروزان به عنوان رئیس کمیته ایثارگران، علیرضا سلیمانی به عنوان رئیس کمیته فنی و عمرانی، اسفندیار هوشیار به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی، ناصرناطق درآبادی به عنوان رئیس کمیته پیگیری و نظارت، علی هدایتی به عنوان رئیس کمیته مشارکت و سرمایه‌گذاری، ولی نعمتی به عنوان رئیس کمیته بهداشت و سلامت و ذکی‌اله خوشبخت نیز به عنوان رئیس کمیته اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی معرفی شدند.

در این جلسه مقرر شد حسین افسانه به عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده صد منطقه یک شهرداری، میرغنی فروزان ماده صد منطقه دو شهرداری، رحیم آقازاده ماده صد منطقه سه شهرداری و سالار شاکر به عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده صد منطقه چهار شهرداری اردبیل حضور داشته باشند.

اعضای شورای شهر نمایندگانی برای حضور در سازمان‌های شهرداری اردبیل نیز انتخاب کردند که بر این اساس رحیم آقازاده نماینده شورا در سازمان تاکسیرانی، محمد اصلانیان نماینده شورا در سازمان اتوبوس‌رانی، حسین افسانه نماینده شورا در سازمان فضای سبز، علیرضا شاکر نماینده شورا در سازمان عمران، علیرضا سلیمانی نماینده شورا در سازمان بهسازی و نوسازی، علی هدایتی نماینده شورا در سازمان پسماند و لیلا تقوی به عنوان نماینده شورای شهر اردبیل در سازمان آتش‌نشانی انتخاب شدند.

اسفندیار هوشیار، ولی نعمتی و سلامت صفری نیز به ترتیب نمایندگان شورای شهر اردبیل در سازمان‌های آرامستان‌ها، سازمان فرهنگی ورزشی و سازمان میوه وتره بار شدند.

ارسال نظرات