مدیرکل حمل و نقل اردبیل/

سیستم هوشمند توزین در حال حرکت در محور اردبیل به آستارا نصب می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: برای جلوگیری از تخریب راه‌های استان به دلیل حمل بار با ظرفیت‌های غیرمجاز، به‌زودی سیستم هوشمند توزین در حال حرکت در محور اردبیل به آستارا نصب و راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۶۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، علی رحمتی، در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل اظهار داشت: سامانه‌های هوشمند نصب شده در راه‌های استان و قابلیت‌های فنی و تخصصی مرکز مدیریت راه‌های استان تاثیر به‌سزایی در کنترل وضعیت جاده‌ها دارد.

وی گفت: علاوه بر امکانات موجود این مرکز, در تلاش هستیم با استفاده از اعتبارات استانی و سازمانی به‌زودی شاهد افتتاح استودیو خبر آنلاین با مساعدت سیمای مرکز استان در راستای اطلاع‌رسانی سریع وضعیت راه‌های استان به کاربران و مردم عزیز استان باشیم.

رحمتی افزود: در راستای حفظ بیت‌المال و جلوگیری از تخریب راه‌های استان به دلیل حمل بار با ظرفیت‌های بیش از حد قانونی و غیرمجاز به‌زودی شاهد نصب و راه‌اندازی سیستم هوشمند توزین در حال حرکت در محور اردبیل به آستارا خواهیم بود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: سامانه‌های هوشمند نصب شده در محورهای مواصلاتی استان شامل دوربین‌های نظارت تصویری, سیستم‌های ترددشمار آنلاین, سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور و پلاک‌خوان و برخیی تاسیسات و امکانات دیگر بوده که دارای قابلیت‌های فنی بالایی هستند.

حمزه نیاری تصریح کرد: هدف این اداره کل در تجهیز و بروزرسانی امکانات و اطلاعات این مرکز در مسیر اطلاع‌رسانی عمومی و اقدامات پیشگیرانه در وقوع تخلفات جاده‌ای در راستای افزایش ایمنی تردد در راه‌های استان بوده است.

وی با اشاره به تجهیز مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به امکانات لازم اظهار کرد: ما موفق شده‌ایم به همت مدیرکل حمل و نقل استان و صرفه‌جویی در اعتبارات موجود نسبت به افزایش امکانات و سیستم‌های موجود اقدام کنیم.

ارسال نظرات