بعد از گذشت نزدیک به 30 ماه حق الزحمه 1500 نفر از عوامل انتخابات 92 به مبلغ 157 میلیون تومان شهرستان مشگین‌شهر پرداخت شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۶۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، بیش از دو سال از زمان برگزار انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا سپری شده است اما متاسفانه در طول دو سال گذشته حق الزحمه عوامل اجرایی انتخابات شهرستان مشگین‌شهر پرداخت نشده بود و هیچ یک از مسئولین نیز جوابگوی آن نموده اند که این امر موجب نارضایتی عوامل اجرایی انتخابات شده بود.

از این رو فرماندار شهرستان مشگین‌شهر در تیر ماه سال جاری از تامین اعتبار لازم جهت پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی خبر داده و اعلام کرده بود که اعتبار لازم در این راستا تامین شده و در اختیار استانداری قرار گرفته است لذا بعد از دو سال وقفه در روز های آتی حق الزحمه عوامل اجرایی پرداخت می‌شود.

بعد از پیگیری های مکرر مسئولین شهرستان و رسانه های محلی در خصوص عدم پرداخت حق الزحمه انتخابات 92 بلاخره در شهریور ماه سال جاری حق الزحمه انتخابات مشگین‌شهر پرداخت شد.

یکی از اعضای برگزار کننده انتخابات 92 در گفتگو با خبرگزاری بسیج از مشگین شهر گفت: حق الزحمه بالغ بر 1500 نفر از عوامل انتخابات سال 92 به مبلغ 157 میلیون تومان بود که به علت عدم تامین اعتبار پرداخت نشده بود که بعد از گذشت نزدیک به 30 ماه در شهریور ماه سال جاری به حساب آنان واریز شد.

وی افزود: افرادی که عضو صندوق نماینده فرماندار، بخشداران و کاربر صندوق بودند می توانند حق الزحمه انتخابات را از شماره حسابی که در زمان ثبت نام ارائه داده بودند برداشت کنند.

وی همچنین در خصوص حق الزحمه اعضای شورای نگهبان نیز گفت: آن دسته از افرادی که به عنوان ناظر شورای نگهبان در پای صندوق های رأی حاضر شده بودند سال گذشته بعد از انتخابات پرداخت شده است.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر ناظران شورای نگهبان و عوامل اجرایی انتخابات افراد دیگری نیز در پای صندوق های رأی حاضر شده بودند که از طریق نهادها و ادارات حق الزحمه انان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تاخیر در پرداخت هزینه های مربوطه، حساب جاری برخی از عوامل اجرایی راکد یا با مشکل مواجه شده لذا افرادی که از عوامل انتخابات بوده و هزینه مربوطه به حساب انان واریز نشده می توانند با مراجعه به فرمانداری شهرستان مشکلات مربوطه را رفع کنند.
از هزینه عوامل اجرایی استان اردبیل تنها شهرستان مشگین‌شهر و بخشی از استان اردبیل مانده بود که سهم این شهرستان به حساب عوامل اجرایی واریز شد.

ارسال نظرات