مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل از استقرار ۱۲۰ پایگاه ثابت و ۱۳۰ پایگاه سیار در سطح استان اردبیل برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جشن عاطفه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۷۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، بهروز زلالی، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، مجموعه کمیته امداد وظیفه‌ خود می‌داند که در آستانه بازگشایی مدارس کمک‌های نیکوکاران را جمع‌آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار دهد تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل نبود امکانات اولیه‌ تحصیلی از علم آموزی عقب نمانند.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌های امسال در دو مرحله برگزار خواهد شد، گفت: نخستین مرحله‌ این جشن روزهای 26 و 27 شهریورماه با همکاری کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود که 218 پایگاه ثابت و سیار در این روزها کمک های مردمی به جشن عاطفه‌ها را جمع‌آوری خواهند کرد.

زلالی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 8 مهرماه در مدارس و واحدهای آموزشی برگزار خواهد شد که در این جشن یک هزار و 217 پایگاه در مدارس و مراکز آموزشی آماده جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان برای حمایت از همنوعان خود در مدارس خواهند بود.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل با بیان اینکه 100 درصد کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس توسط مدیران و انجمن اولیا و مربیان اغلب در‌‌ همان مدرسه توزیع می‌شود، افزود: در صورتی که در مدرسه‌ای دانش‌آموز نیازمندی نباشد، با نظر مدیر و انجمن اولیا و مربیان به مدرسه‌ای که نیازمندی دانش آموزان بیشتربوده ارجاع داده می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته از محل برگزاری جشن عاطفه‌ها 12 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده بود که با همکاری آموزش و پرورش در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفته است که امسال پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش کمک‌ها در جشن عاطفه‌ها باشیم.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل اظهار کرد: هدف ما در برگزاری جشن عاطفه‌ها افزایش سطح کمک‌ها با کیفیت و تمرکز بیشتر است و به همین دلیل امسال تعداد پایگاه‌های شهری در جشن عاطفه‌ها را کاهش داده‌ایم.

زلالی با تأکید بر اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها در اسرع وقت و بدون فوت وقت در اختیار دانش‌آموزان تحت پوشش امداد و نیازمند قرار خواهد گرفت، گفت: این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قبل از آغاز سال تحصیلی انجام می‌پذیرد.

وی بیان کرد: یک هزار و 699 نفر برای برگزاری این جشن حضور خواهند یافت که یک هزار و 285 نفر از این تعداد نیروی افتخاری و مابقی نیروی رسمی و قراردادی کمیته امداد استان اردبیل خواهند بود.

است.

ارسال نظرات