فرماندار کوثر/

۳۹ میلیارد ریال اعتبار برای عمران شهرستان کوثر اختصاص یافت

فرماندار شهرستان کوثر گفت: ۳۹ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ برای توسعه و عمران شهرستان کوثر اختصاص یافته که بین ادارات شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۷۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، علیرضا علیپور، در جلسه توزیع اعتبارات ماده 180 نمایندگان مجلس در کوثر اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته از ماده 180 که اغلب برای محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی هزینه می‌شود در شهرستان کوثر بین 5 اداره شهرستان توزیع شد.

وی تصریح کرد: بیش از 39 میلیارد ریال از محل ماده 180 نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ادارات جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن، شهرداری و راه و شهرسازی شهرستان کوثر اختصاص یافت تا پروژه‌های مختلف در زمینه توسعه و عمران مناطق محروم شهرستان را اجرایی و عملیاتی کنند.

علیپور با بیان اینکه این ادارات در شهرستان کوثر در اولویت تخصیص اعتبار ماده 180 قرار دارند، افزود: با توجه به اجرای پروژه‌های مختلف توسعه و آبادانی توسط این ادارت در شهرستان این اعتبارات برای این 5 اداره اختصاص یافته که باید تلاش کنند در جذب و تخصیص اعتبارات و اجرای روژه‌های مختلف عمرانی پیشگام باشند.

فرماندار شهرستان کوثر گفت: با توجه به ارتباط و تعامل بین این ادارات با مردم شهر و روستا قرار است نسبت به ارائه خدمات بیش از پیش به مردم شهرستان با تخصیص اعتبار مورد نظر اقدامات شایسته‌ای از سوی مسئولان و دست‌اندرکاران این ادارات انجام شده و مردم را از ثمرات اجرای پروژه‌های مختلف بهره‌مند کنیم.

وی بیان کرد: برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان ضروری است تا رؤسای ادارات در جذب و تخصیص اعتبارات مربوط به تملک دارایی و ماده 180 اهتمام جدی کنند و پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی را در اولویت کاری خود قرار دهند تا هر چه زودتر شاهد تکمیل این پروژه‌ها در شهرستان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار