رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی که در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۹۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، رامز نصیری صالح، در جلسه معاونان و مدیران جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار داشت: این واحد یکی از واحدهای نوپای جهاد دانشگاهی بوده که در مدت کوتاه فعالیت خود اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.

وی تصریح کرد: با تلاش تمامی همکاران، کارهای خوبی در سال‌های اخیر در این واحد انجام شده است که راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز به همراه آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و ژنتیک و مرکز مشاوره ژنتیک از جمله فعالیت‌های شاخص است.

نصیری صالح ارتقای دفتر خبرگزای دانشجویان ایران به منطقه، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی‌های آموزشی، راه‌اندازی مرکز آموزش در شهرستان گرمی، راه‌اندازی مرکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی، افزایش تعداد رشته‌های مرکز آموزش علمی کاربردی را از دیگر فعالیت‌های شاخص در جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل عنوان کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از در حال تکمیل بودن ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در شهرک کارشناسان خبر داد و گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت 579 مترمربع در حال احداث بوده که تاکنون یک هزار و 90 مترمربع از آن به بهره‌برداری رسیده و پیشرفت فیزیکی آن 65 درصد است.

ارسال نظرات