لزوم توجه به ساختار تولیدات صدای استان؛
متاسفانه برنامه جذاب «نسیم صبح» که می توانست تا حد زیادی راهگشای مشکلات مردم باشد، اکنون طراوت و پویایی سابق خود را از دست داده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۰۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از عصر فرهنگ: «نسیم صبح» عنوان برنامه رادیویی پر سابقه ای از مرکز صدای یزد است که سال ها است هر روز صبح میهمان مردم دارالعباده است. یزدی ها مجری نسیم صبح یعنی «حسین امید مرشدی» را به عنوان فردی با نشاط و پر شور می شناسند. اما متاسفانه تغیرات ساختاری جدی در این برنامه به حدی بوده است که مرشدی با تمام هنر مجری گری خود نتوانسته طرفداران نسیم صبح را همچنان مخاطب این برنامه نگه دارد.

نسیم صبح در گذشته پای درد و دل مردم می نشست. نسیم صبح گوش شنوایی بود که از معضل قلیان گرفته تا کم آبی همه را پوشش می داد و پلی بود بین مردم و مسئولین، پلی که هم انتقاد مردم را فریاد می زد و هم پاسخ مسئولین را منعکس می کرد.

اما چند صباحی است که این برنامه ای رادیویی دستخوش تغییرات اساسی شده و زمان برخی از آیتم ها جابجا شده است. در حال حاضر تمامی بخش های این برنامه تکراری شده است. ورزش، تغذیه و طب تنها موضوعاتی شده که اهمیت پیدا کرده اند. دیگر خبری از انتقادهای مردمی و پیگیری مشکلات نیست.

ارتباط های تلفنی با مسئولان و مدیران استانی  که می توانست راهگشا باشد اکنون جای خود را به تماس با متخصصین هواشناسی و تغذیه داده است.

متاسفانه برنامه ای که می توانست تا حدی راهگشای مردم باشد اکنون به ویترینی برای نمایش سلایق مختلف در مورد خوردن صبحانه شده است! اشکالی که البته با مدیریت پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد می توان به تغییر این رویه امید داشت. 

 

ارسال نظرات