سردار نقدی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع):
مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع) با حضور سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين، آيت الله علم الهدي امام جمعه مشهد استاندار و جمعي از فرماندهان نظامي و انتظامي و مسئولین دولتي استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۲۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسيج از خراسان رضوی، سردار نقدی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع)، در خصوص مساله نفوذ دشمن که مساله‌ای جدی است و ضمن تاکید بر تبیین آن اظهار داشت: مهمترین خاستگاه نفوذ دشمن مفسدان اقتصادی هستند؛ کسانی که وقتی در منسب‌ها قرار گرفتند کیسه‌های خود را پر و بیت المال را غارت کردند این ها یکی از زمینه‌های نفوذ دشمن هستند چون می‌بینند مادامی که جمهوری اسلامی بر اساس دو رکن اسلامیت و مردمی بودن با صلابت حرکت می کند برای آن ها خطرساز است.

وی تصریح کرد: مفسدان اقتصادی مجبورند آمریکا را به کمک فرا بخوانند و تا جایی که قدرت اسلام متکی بر مردم است موفق نخواهند شد و سر از زندان در خواهند آورد و باید محاکمه شوند و چون می‌دانند اگر پای آمریکا باز شود آقازاده‌های مفسد بر این مملکت سلطنت خواهند کرد چرا که همواره آمریکا طرفدار سلطه‌گرها و اجحاف‌گران است.

وی با بیان اینکه آنها می خواهند از آمریکا به عنوان تکیه گاه استفاده کنند، افزود: مفسدان اقتصادی چون تکیه گاه مردمی ندارند به دنبال ارتباط با آمریکا هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در بسیج مستضعفین گفت: مفسدان اقتصادی می خواهند با اشک تمساح ریختن برای مردم به فریب متوسل شوند در حالی که این ها همان کسانی هستند که در سال 88 نامه نوشتند که تحریم ‌ها اضافه شود و بوسیله آن کرامت خود را زیر پا گذاشتند و به جامعه خیانت کردند و در حال حاضر با عوام فریبی به دنبال دوست شدن با مردم هستند.

وي عنوان کرد: مشهد شهری است که میلیون‌ها زائر از داخل و خارج کشور به آن وارد مي شود و بدون هیچ کتابی این شهر یک نماد برای معرفی جمهوری اسلامی است و این کار ساده‌ای نست اما باید توکل کرد و ما در مشهد امام رضا(ع) را داریم و عظیم‌ترین مشکلات تاریخ بشر هم که باشد با توسل به ایشان حل خواهد شد و وقتی چنین چیزی وجود دارد نیاز به شرق و غرب نداریم و عظمت این امام خیلی از مشکلات ما بزرگتر است.

لازم به ذكر است كه سردار سرتيپ دوم پاسدار غلامرضا احمدي قبلا به عنوان فرمانده سپاه علي ابن ابي طالب (عليه السلام) استان قم معرفي شده است همچنين ضمن تجليل از زحمات ايشان سردار سرتيپ دوم پاسدار يعغوبعلي نظري به عنوان فرمانده جديد سپاه امام رضا(عليه السلام)معرفي گرديد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها