جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام از برگزاری کارگاه آموزش مدیران فرهنگی و اجتماعی این ناحیه در راستای ارتقای سطح آگاهی افکار عمومی جامعه به دسیسه های استکبار جهانی در حوزه فرهنگی اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۲۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

عیسی صفریدر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضویف با اشاره به این که استکبار جهانی با هجمه فرهنگی همه توان خود را برای ضربه به نظام و بنیان خانواده ها بکار گرفته است افزود: متأسفانه یکی از مهمترین دلایل پیشروی فرهنگی دشمن، عدم آگاهی اقشار جامعه در این حوزه و کافی نبودن سواد رسانه ای می باشد.

وی یکی از حربه های دشمن برای تخریب و انحطاط جنبش ها و نهضت های اسلامی را «جنگ نرم»دانست و تصریح کرد: این نشست در قالب «طرح روشنگری بسیج»برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب، ضمن رویکرد بصیرت افزایی، دشمن شناسی و تربیت عناصر فرهنگی به عنوان «افسران جوان» در جهت مقابله با اهداف خصمانه دشمنان این نظام مقدس انجام گرفته است.

صفری خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی بصیرتی با محوریت؛ شناسایی آسیب ها، تهدیدها و فرصت های حوزه فرهنگی اجتماعی محل مسئولیت، راهکارهای مؤثر جهت رفع و بهبود آن به منظور؛ ارتقاء عملکرد فرهنگی اجتماعی رده های مقاومت بسیج با استفاده از اساتید«جنگ نرم»سپاه امام رضا علیه السلام تشکیل شد.

گفتنی است؛ این گردهمایی با حضور مسئولین فرهنگی اجتماعی پایگاه‌های مقاومت بسیج در محل حسینیه روحانی شهید حسین واعظی این ناحیه به مدت یک روز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها