همزمان با هفته دفاع مقدس؛

برگزاری یادواره اولین قائم مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قوچان از برگزاری یادواره شهید کلاهدوز، اولین اولین قائم مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفتم مهرماه جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۳۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی اصغر صوفی در حاشیه جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی و به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی از دستاورهای اقتصاد مقاومتی در قوچان برپا می شود.

وی با اشاره به این نکته که قوچان جزء شهرستان های پیشرو خراسان رضوی در عرصه اقتصاد مقاومتی است، افزود: این نمایشگاه از ۲۸ شهریورماه و به مدت ۱۰ روز و با حضور فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی در قوچان برپا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قوچان با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: غبار روبی مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد.

صوفی در پایان با اشاره به برگزاری یادواره شهید کلاهدوز ادامه داد: هفت مهرماه، سالروز شهادت سردار یوسف کلاهدوز، اولین قائم مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، یادواره این سردار شهید با حضور مسئولین استانی و کشوری در هفت مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها