امام جمعه مه ولات ضمن تاکید بر شناخت راه های نفوذ امریکا گفت: آمریکا از طریق توافق هسته ای به دنبال نفوذ در کشور است.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۴۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

حجت الاسلام و المسلمین عباس شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع نامشروع آمریکا در ایران پایان یافت و از آن پس هم با درهم شکسته شدن عظمت و هیمنه آمریکا در دنیا توسط ایران اسلامی و متحمل شدن شکست های پی در پی از ملت ایران کینه ورزی و عداوت آمریکا هر روز گسترده تر از قبل شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و بویژه آمریکا از طریق توافق هسته ای به دنبال نفوذ در کشور هستند، تصریح کرد: شناخت راهبردهای نفوذ دشمن در ارکان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور مسئله مهمی است که باید به آن توجه کرد.

امام جمعه موقت مه ولات ایجاد گسست میان دولت و ملت را از راه‌های نفوذ آمریکا در کشور دانست و عنوان کرد: پرهیز از دودستگی و تنش و پیروی از رهنمود مدبرانه مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت راهبرد مقابله با این توطئه دشمن است.

شاهوردی به کارگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید و توان داخلی را راه مقابله با نفوذ اقتصادی دشمن دانست و تاکید کرد: دلبستن به ورود سرمایه های خارجی و حل مشکلات اقتصادی از طریق آن صحیح نیست.

وی خاطر نشان کرد: بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و پس از آن اتحاد و انسجام حول محور ولایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها