مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان گفت: دشمن با اشاعه فرهنگ غیراسلامی می تواند به کشورمان دست اندازی کند.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۷۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام دکتر صیادی در کارگاه آموزشی مدیران فرهنگی سپاه و بسیج دلفان گفت: دشمن به این نتیجه دست یافته است که اگر بتواند فرهنگ ملت ایران را با اهداف خود همسو کند و عرصه های فرهنگی را به نفع خود تغییر دهد، به راحتی خواهد توانست به مملکت ما دست اندازی کند.

وی با بیان اینکه تخریب ارزش‌های اسلامی، خطر به ابتذال کشیده شدن خانواده ایرانی، رواج بی‌بند و باری، بدحجابی و شکستن قبح بی‌وفایی در خانواده از مهم‌ترین آسیب هایی است که خانواده ایرانی را تهدید می کنند افزود: دشمنان خانواده را به عنوان بنیادی ترین نهاد زیربنایی در کشورمان مورد هدف قرار داده اند؛ چرا که وقتی خانواده هویت اصلی خود را از دست می دهد هر کشور یبه راحتی تسلیم دشمن می شود.

 فرمانده سپاه دلفان نیز در این کارگاه آموزشی گفت: مسئولیت خطیری بر دوش مسئولان فرهنگی رده های مختلف  دارد؛ از این رو با وجود هجمه های گوناگون و جنگ نرم دشمن مسئولان فرهنگی می بایست طبق مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم نموده اند در مبحث فرهنگی بیشتر تلاش کنند.

سرهنگ محمدی فر ادامه داد: هدف کلی از برگزاری این کارگاه ارتقا سطح دانش فردی و مهارت‌های تخصصی مورد نیاز مسئولان فرهنگی حوزه‌های بسیج  به منظور توانمند‌سازی آنان در انجام مأموریت‌های محوله است.

لازم به ذکر است؛ در این کارگاه مسائلی از قبیل مدیریت فرهنگی بسیجیان، سبک زندگی و تهدیدات ماهواره با حضور اساتید سپاه ناحیه دلفان ارائه شدند

ارسال نظرات