مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه در انتخابات، گفت: ۳۶۸ روستا در یزد آمادگی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را دارند.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۰۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: هادی مقیمی پیش از ظهر دیروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه اصل حضور در انتخابات جامعه اسلامی ضروری است، اظهار داشت: تحقق حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در مناسبت‌های ملی و مذهبی مستلزم ایجاد زمینه‌های لازم است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری یزد با اشاره به اهمیت احساس مسئولیت تمام نهادها و دستگاه‌های مختلف استان در مورد برگزاری انتخابات گفت: بخشی از حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی به عهده دولت‌ و بخشی هم مستلزم فعالیت مستمر و سازماندهی شده کمیته اطلاع‌رسانی است.

مقیمی با اشاره به ضرورت توجه به ظرفیت‌های انسانی روستاییان در انتخابات افزود: در استان یزد 368 روستا وجود دارد،‌که همزمان با مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها آمادگی ارائه خدمات مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی را دارند.

وی همبستگی، وحدت کلمه و مشارکت همه جانبه اقشار مختلف جامعه را در جامعه اسلامی ضروری دانست و بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در مناسبت‌های مختلف، ‌زمینه تقویت هر چه بیشتر نظام را در جوامع بین‌المللی را فراهم می‌کند.

61 سایت خبری رسمی و غیررسمی اخبار انتخابات یزد را پوشش می‌دهند

حسن مفیدی، ‌معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،‌ هم در این نشست با بیان اینکه استفاده از ظرفیت فرهنگی و هنری استان در انتخابات ضروری است، اظهار داشت: در استان یزد 200 کانون تبلیغاتی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره وجود 16 سایت خبری رسمی و بیش از 45 سایت خبری و تحلیلی غیررسمی در استان یزد گفت: پوشش خبری و اطلاع‌رسانی انتخابات از طریق فضای مجازی،‌ از دیگر اقدامات قابل اجرا و حائز اهیمت است.

مفیدی وجود 105 موسسه قرآنی و بیش از 40 انجمن فرهنگی هنری در استان یزد را از دیگر ظرفیت‌های اجرایی و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد دانست و بیان کرد: دخالت دادن تمام اقشار جامعه در تدوین و مدیریت حضور پرشور مردم در انتخابات ضروری است.

 

ارسال نظرات