رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد خبر داد:
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقه طراحی پوستر انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از راه‌اندازی پورتال "یزد انتخاب" ویژه این ایام خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۰۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: داوود پاک‌طینت پیش از ظهر دیروز در نخستین نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد، با بیان اینکه در 7 اسفندماه امسال دو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دستور کار استان یزد است، اظهار داشت: در راستای فرمایش امام خمینی(ره) شرکت در انتخابات وظیفه‌ای الهی، ملی و انسانی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: فضاسازی جامعه و حضور حداکثری اقشار مختلف استان از مهمترین و مشخص‌ترین وظایف کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان یزد است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد‌ با اشاره به ضرورت همبستگی و وحدت کلمه در مناسبت‌های ملی و مذهبی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم و سلامت کامل انتخابات از جمله مهمترین اهداف و رسالت‌های انتخابات در استان یزد است.

وی مردم‌محور بودن، اخلاق‌مداری و قانون‌گرا بودن انتخابات را، دو مسیر مطمئن برای رسیدن به اهداف این دوره از انتخابات در استان یزد دانست و بیان کرد: اگر انتخابات بر روی قانون‌مداری حرکت کند، بی‌شک سالم و به دور از هرگونه حاشیه انجام می‌شود.

پاک‌طینت دو کارگروه تبلیغات و خبر را زیر مجموعه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد دانست و عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در راستای رسالت خود، با تولید محتوا ویژه انتخابات نقش مهمی در ایجاد زمینه مشارکت عمومی دارد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استان یزد در این دوره از انتخابات خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه طراحی پوستر، طراحی و راه‌اندازی پورتال یزد انتخاب، دعوت عمومی از طریق درج در قبوض آب، برق، گاز و تلفن، از جمله اقدامات اجرای انجام شده و در دستور کار است.

 

ارسال نظرات