خبرهای داغ:
معان تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از برگزاری اردوی یک روزه حلقه مربیان شجره طیبه صالحین در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۲۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱

حجت الاسلام اسماعیل امیر زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی با اشاره به محوری شدن شجره طیبه صالحین در استان قم و تفاوت آن با سایر استان ها، از حضور یک سرمربی در حوزه و با دبیری فرمانده حوزه مقاومت در اردوی یک روزه حلقه مربیان خبر داد.

وی این اردو را برای دستیابی به اهدافی مثل هدایت، رشد و تکامل علمی و عملی مربیان، انس و الفت در ارکان، انتقال تجربیات، رفتار سازی، الگو سازی محسوس و پاسخ به شبهات و سوالات سرگرو ها بین مربیان و سرمربیان شجره طیبه صالحین دانست و افزود: سه عامل مهم در تحقق اهداف شجره طیبه صالحین، تعمیق لازم در محتوا، جامع و کامل بودن مطالب و جذابیت و زیبایی لازم است.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، یکی از ویژگی های بارز این اردو تکریم و حفظ شأنیت مربیان و سرمربیان را حضور خانواده آنان در این اردو دانست که با حضور بیش از 550 نفر از مربی و سرمربی برگزار شد.

امیرزاده با بیان اینکه محتوای اردو را تشکیل حلقه صالحین بر اساس نیاز مربیان، سخنرانی بصیرتی با محوریت گفتمان ولایت و بررسی مسائل سیاسی روز و انجام فعالیت های عبادی سیاسی خواهد بود، تصریح کرد: این اردو مخصوص حلقه سرمربیان و مربیان شجره طیبه صالحین بوده است و اکثر مربیان و سرمربیان حوزه های مقاومت در این برنامه در اردوگاه فرهنگی فردوس وسف با حضور سرمربیانی همچون حجج اسلام میرمومنی امام جمعه شهر کهک، عادل پور امام جمعه شهر قنوات و دیگر مربیان برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها