خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران و آمریکا هیچ نقطه اشتراکی با یکدیگر ندارند و مقام معظم رهبری هم بر این موضوع تاکید کردند.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۳۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از تسنیم، سردار حسین نجات شامگاه پنج شنبه در یازدهمین همایش خطابه مرتبط با هیئت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی کوثر قم برگزار شد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ آمریکا به منطقه و کشورمان هشدار دادند که باید مراقب باشیم تا راه‌های این نفوذ گرفته شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با تاکید بر مقابله با اقدامات دشمن علیه ملت ایران افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند نباید با یک لبخند دشمن فریب بخوریم، دشمنان این ملت منتظر هستند تا راه نفوذ به کشورمان را پیدا کنند که باید مراقب بود و این اجازه را به آن‌ها نداد.

سردار نجات با تاکید بر لزوم فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی مناسب در جامعه بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره در سخنان خویش تاکید دارند که باید گفتمان سازی صورت بگیرد و اگر گفتمان مناسبی انجام شود مردم راه مناسب را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال گفت: مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به نماینده ای رأی می‌دهند که ادامه دهنده راه امام راحل (ره) و گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به آثار حمله آل سعود به ملت یمن افزود: حمله آل سعود به ملت یمن سبب اتحاد و تقویت انصارالله شد و این حمله عامل قدرتمندشدن نیروهای مردمی وشیعی انصارالله شد که این موضوع برای دولت آمریکا غیر قابل پذیرش بود.

سردار نجات با بیان این که تخصص آمریکا سقوط رژیم‌ها و از دست دادن موقعیت خویش در آن منطقه است بیان کرد: در گذشته دولت‌های عربستان و ترکیه بدون دستور دولت امریکا کوچک‌ترین اقدامی را انجام نمی‌دادند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط دولت آمریکا در راستای ضربه زدن به ملت ایران گفت: آمریکا تلاش‌های زیادی را برای ایجاد فتنه و دوگانگی میان ملت ایران انجام داد و در این زمینه هزینه زیادی را متحمل شد اما مدیریت قاطع و مثال زدنی رهبر معظم انقلاب سبب شد تا نقشه آن‌ها اجرایی نشود و با شکست روبرو شوند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان این که آمریکا جنگ‌های نیابتی را دنبال می‌کند افزود: امروز دولت آمریکا حضور نظامی کمتری در منطقه دارد و جنگ‌های نیابتی را در دستور کار خویش قرار داده و بر این اساس داعش به نیابت از آمریکا در عراق و سوریه می‌جنگد و دولت آل سعود نیز در حال جنگ با ملت یمن در این کشور است.

سردار نجات با بیان این که دولت آمریکا در موضوع هسته ای اهداف مختلفی را پیگیری می‌کند بیان کرد: آمریکایی‌ها پس از شکست‌های خویش در منطقه تلاش می‌کنند تا به تعامل با جمهوری اسلامی برسند و به جای این که به ملت ما فشار بیاورند تلاش می‌کنند تا کشورمان را به اهداف خویش همراه کنند و این موضوع را مطرح می‌کنند که پس از توافق هسته ای که ما داشتند در زمینه سوریه هم با آن‌ها به تفاهم برسیم.

وی با بیان این که دولت آمریکا بر این موضوع اذعان دارد که ایران در موضوعات منطقه تأثیر گذار است گفت: آمریکایی‌ها مدعی هستند که راهکار ایجاد امنیت اسرائیل از بین رفتن دولت بشار اسد است و تا زمانی که دولت بشار اسد بر سرکار باشد امنیت رژیم اشغالگر قدس تأمین نمی‌شود.

سردار نجات با بیان این که دولت آمریکا اهداف زیادی از مذاکره هسته‌ای به ملت ایران دارد بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که جمهوری اسلامی غیر از مسائل هسته ای در هیچ موضوع دیگری با دولت آمریکا مذاکره نمی‌کند.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران و آمریکا هیچ نقطه اشتراکی با یکدیگر ندارند و مقام معظم رهبری هم بر این موضوع تاکید کردند گفت: آمریکا از جریان داعش در راستای از بین بردن دولت بشار اسد حمایت می‌کند ولی ایران مخالف داعش و موافق دولت سوریه است، جمهوری اسلامی خواستار وحدت دولت عراق است که دولت آمریکا در راستای تجزیه کشور عراق فعالیت می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با تاکید بر این که اقتصاد مقاومتی تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشورمان است افزود: آمریکا قصد دارد که این موضوع را به ملت ایران تلقین کند که بهبود زندگی و وضعیت اقتصاد در گرو رابطه با آمریکا است و در این راستا اقدامات زیادی را انجام داده و برنامه ریزی کرده است.

سردار نجات با اشاره به بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کدر این زمینه مجلس و شورای عالی امنیت ملی هرچه تائید کردند مورد پذیرش ملت ایران است.


ارسال نظرات