خبرهای داغ:
معاون عملیات قرارگاه ارتش غرب کشور از برگزاری رزمایش بزرگ نظامی محمد رسول الله 3 در قصرشیرین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۳۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ سیدکیخسرو حسینی در جلسه شورای اداری قصرشیرین افزود: این رزمایش از 20 تا 25 مهر ماه سال جاری به مدت سه روز در شهرهای قصرشیرین، نفت شهر و سومار برگزار می شود.
وی هدف از اجرای این رزمایش را ارتقای توان رزمی نیروهای نظامی و ایجاد امنیت در منطقه و ناامید کردن گروهک های تروریستی در منطقه عنوان کرد.
وی اظهارداشت: آمریکا به ناچار به جنگ نیابتی روی آورد که یکی از مصادیق آن پروژه مهار و عملیات روانی است و دشمن در این راستا زیرساختها را آماده کرد و با ایجاد جنگ نرم عواطف جامعه را هدف قرار داده است.
معاون عملیات قرارگاه ارتش غرب کشور گفت: آمریکا در جنگ سخت نیز تروریست ها را در منطقه تجهیز کرده است و برهمین اساس ما نیز باید توان دفاعی خود را تقویت و از هوشیاری کاملی نیز برخوردار باشیم.
سرهنگ حسینی بیان کرد: 40 کیلومتری آنسوی مرزهای جمهوری اسلامی خط قرمز ما است و در راستای این بازدارندگی نیز 22 رزمایش در کشور انجام خواهد شد.
وی افزود: مهمترین این رزمایش ها با حضور نیروهای زمینی، هوایی ارتش، قرارگاه پدافند هوایی و گردانهایی از سپاه پاسداران در شهرستان مرزی قصرشیرین انجام می شود.
وی با بیان اینکه هیچ گونه ناامنی از ناحیه تروریست ها در مرزهای کشور وجود ندارد گفت: هم اکنون تیپ تکاور ارتش با سه گردان در نفت شهر مستقر است.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با 27 هزار نفر جمعیت بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد.
ارسال نظرات