خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب گفت: توصیه ها و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با جلوگیری از راه های نفوذ دشمن باید مورد توجه بیشتر و نصب العین مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۵۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، محمدطاها مهری در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بر مسایل مهم سیاسی و اهداف دشمن در برهه کنونی و وظایف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه تاکید کردند.
وی اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار بارها بر مساله نفوذ دشمنان و شیوه ها و رفتارهای آنها برای نفوذ در بدنه انقلاب و کشور سخن به میان آوردند که باید مورد توجه بیش از پیش مسئولان قرار گیرد.
خطیب جمعه گیلانغرب خاطرنشان کرد: باید پایه های انقلاب و فکر انقلابی را بسیار مستحکم کرد و این وظیفه اساسی نخبگان سپاه و همه نخبگان انقلابی کشور است.
حجت الاسلام مهری گفت: امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ برای کشور است و همه باید در برابر این توطئه دشمنان هوشیار باشند.
وی ادامه داد: دشمنان درصدد هستند تا برخی از افرادی که در داخل نظام اسلامی قرار دارند را به مخالفت با انقلاب وادارند و از این طریق انقلاب ایران را به حاشیه ببرند.
وی ادامه داد: در چنین احوالی وظیفه این افراد که مخاطب دشمن هستند و دشمن به مخالفت آنها با انقلاب امید بسته آن است که با صراحت و بیان صریح مواضع انقلابی امام و رهبری دشمن را از خود ناامید کنند و زمینه نفوذ دشمن و یا سست شدن اراده انقلابی در کشور را از میان ببرند.
امام جمعه گیلانغرب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی در واقع آخرین مرحله از اقدامات زورمدارانه و استکباری جهان غرب علیه نظام نوپای ایران اسلامی بود که در هیمنه دروغین و پوشالی ارتش بعث صدام تبلور یافته بود.
حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی در برابر دنیای استکبار عزت، اقتدار و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند که تا ابد زنده و جاوید باقی خواهد ماند.
ارسال نظرات