حجت الاسلام برهان گفت: ملت ایران هرگز اجازه نخواهد داد که کشوری که با خون شهیدان و جانفشانی‌ها به عزت و اقتدار رسیده است دوباره دست طاغوتی ها و عوامل وابسته با دنیای استکباری بیفتد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۶۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهر در مسجد جامع ولی عصر(ع) افزود: دنیا خواهان، دنیا پرستان و طاغوتیان که امام راحل(ره) آنهارا منزوی کرد باید بدانند که جایی در کشور ندارند.

وی ادامه داد: آنها خیال می کنند می توانند از مهربانی مقام معظم رهبری و نظام اسلامی دوباره میدان دار کشور شوند که قطعا این امر هیچگاه محقق نمی شود.

امام جمعه مهریز در ادامه اظهار داشت: ملت ایران خیلی باهوش و فهیم هستند و مسائل را خیلی خوب متوجه می شوند و بدون شک ماهیت ها را می دانند.

برهان گفت: ملت ایران هرگز اجازه نخواهد داد که کشوری که با خون شهیدان و جانفشانی های زیادی به عزت و اقتدار رسیده دوباره دست طاغوتی ها و عوامل وابسته با دنیای استکباری بیفتد.

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: شعار اصلی و همیشگی نظام ما اشد علی الکفار است و این شعار قرآنی تا قیام قیامت در بین مردم و کشورما زنده و اجرایی خواهد بود.

برهان اظهار داشت: ملت ایران مسائل را می دانند و هیچگاه تسلیم دشمنان  نمی شوند و با قدرت و زیر لوای مقام معظم رهبری به راه عزت بخش و نورانی خود ادامه می دهند.

امام جمعه مهریز به جنایات بی حد و حصر دشمنان و بخصوص آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب و برخی دولت های وابسته به آنها در حق مردم فلسطین و بحرین و یمن اشاره کرد.

برهان به حادثه سال 1366 در جوار خانه امن الهی در جمعه خونین مکه که منجر به شهادت افزون بر 270 زائر ایرانی توسط آل سعود شد اشاره و جنایات آنها در قبال مردم یمن را نیز محکوم و ادامه همان ظلم و جنایت دانست.

وی گفت: زائران خانه خدا در سال 1366 در مکه در مظلوترین شکل به شهادت رسیدند و باید جنایات آل سعود برای مردم و جهانیان تبیین شود.

امام جمعه مهریز در ادامه دموکراسی غربی را ازهر نجاستی بدتر دانست چون توام با کشتار و جنایت در حق ملت های مظلوم است.

برهان به روز عرفه امام حسین(ع) و اهمیت آن و همچنین هفته دفاع مقدس اشاره و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

وی به اهمیت کمک مردم به ضعفای جامعه و ایتام و بخصوص در آستانه ماه مهر اشاره کرد و خواستار تداوم این فعالیت ها شد.

 

ارسال نظرات