رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد از رد رشوه دو ميليون ريالي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق و دستگيري يکي از قاچاقچيان موادمخدر صنعتي خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۶۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سرهنگ محمد اعتمادي نسب اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر اينکه يکي از سوداگران مرگ، قصد انتقال و توزيع موادمخدر صنعتي از شهرستان "بافق" به "يزد" را دارد، بررسي موضوع در دستور کار تيم عملياتي پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس با انجام کار اطلاعاتي گسترده و تلاش شبانه روزي، مسير حرکت اين قاچاقچي را شناسايي کرده و در يک اقدام غافلگيرانه خودروي وي را متوقف کردند.

اعتمادي نسب تصریح کرد: با توقيف خودرو پيکان سواري و کشف مقاديري موادمخدر صنعتي "شيشه" که آماده توزيع بود متهم نيز دستگير شد.

اين مقام انتظامي افزود: در راه انتقال متهم به اداره پليس، وي که خود را گرفتار در دست قانون مي ديد براي رهايي از اين وضع و به خيال باطل خود، مبلغ دو ميليون ريال را به عنوان رشوه به ماموران پليس پيشنهاد کرد.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد خاطرنشان ساخت: دو مامور وظيفه شناس پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق، ضمن صورتجلسه کردن رشوه پيشنهادي، متهم را نيز به مقامات قضائي معرفي کردند.

بولتن نیوز/

 

ارسال نظرات