امام جمعه هرات ؛

توافق هسته ای به معنای ارتباط با آمریکا نیست / آل سعود نوکر حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل

امام جمعه هرات گفت : همانطور که رهبری تاکید کردند مسئولین سادگی نکنند و رابطه با آمریکا را عادی جلوه ندهند .
کد خبر: ۸۵۶۹۷۶۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم،خطیب نماز جمعه این هفته هرات در خطبه های این هفته، نمازگزاران را به تقوا الهی سفارش کردند  .

« حجت الاسلام محمد علی جعفری» اظهارداشت: بزرگترین و مهمترین پیام نماز جمعه،  تقوا و بصیرت است .

جعفری گفت: نماز جمعه موجب ارتقای معرفت و شناخت نسبت به معارف دینی و آگاهی و بصیرت نسبت به مسائل سیاسی می شود  .

خطیب نماز جمعه هرات ضمن تبریک ماه ذی الحجه این ماه را، ماه تشخیص حق از باطل معرفی کرد .

جعفری در خطبه دوم یکی از اثرات تقوا را آگاهی و بصیرت معرفی و خاطر نشان کرد:جوانان مسلمان ایران باید از دشمن شناخت دقیق و کافی داشته باشند و هیچگاه فریب لبخندهای مستکبرین را نخورند  .

وی افزود: آمریکا شیطان بزرگ هست وخواهد بود ، همانطور که رهبری تاکید کردند مسئولین سادگی نکنند و رابطه با آمریکا را عادی جلوه ندهند .

امام جمعه هرات به فرمایشات اخیر رهبری در جمع فرماندهان سپاه اشاره و اظهارداشت : بر طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه باید قدر سپاه را بدانیم و حرف های بی ربط در مورد تضعیف سپاه بر زبان نیاوریم .

حجت الاسلام جعفری به سخنان یکی از سیاستمداران انگلیسی در مورد اینکه باید هر چه سریعتر توافق صورت بگیرد چون در ده سال آینده دیگر از انقلاب خبری نیست، خاطرنشان کرد : در زمینه شناخت دشمن آگاهی و هوشیاری بیشتری لازم است ، اکنون زمان جهاد اکبر است و باید برای حفظ نظام و انقلاب و جلوگیری از تهاجم فرهنگی در صحنه حاضر باشیم و انقلابی عمل کنیم .

جعفری به ششم ذیحجّه و شهادت تعدادی از زائران خانه خدا اشاره وخاطر نشان کرد : در این روز هزاران زائر ایرانی و تعدادی از زائران دیگر کشورهای اسلامی در مکه معظّمه و خانه خدا ، در حال انجام فریضه الهی برائت از مشرکین بودند که به دست ماموران دولت وهابی عربستان سعودی مورد تهاجم وحشیانه قرار گرفته و به شهادت رسیدند  .

امام جمعه هرات از آل سعود به عنوان نوکر حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل نام برد  .

آیت الله جعفری در پایان خطبه ها به مناسبت های هفته اشاره کرد  .

گفتنی است در ابتدای خطبه های نماز جمعه مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان برگزار وضمن تقدیر و تشکر از حجت الاسلام محمد رضایی امام جمعه سابق هرات حکم حجت الاسلام جعفری به عنوان امام جمعه جدید هرات توسط دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان یزد قرائت شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار