امام جمعه موقت اشکذر با اشاره به حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند و به نظر می‌رسد راه انداختن قتل و غارت و کشتار در کشورهای اسلامی برای فراموش کردن قدس و جنایات صهیونیست‌ها است.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۶۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه موقت اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به درگذشت آیت االله خزعلی اظهار داشت: وی شخصیتی والا مقام و حافظ کل قرآن و نهج اابلاغه بود که رهبری در وصف ایشان تعاریف زیادی بیان فرمودند.

"حجت الاسلام والمسلمین عباس دهقان" آیت الله خزعلی را به عنوان یار واقعی امام خمینی (ره) یاد کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم ربانی، ولایت‌مداری تمام‌عیار وی بود و به معنای واقعی کلمه مرید واقعی امام محسوب می‌شد تا جایی که وصیت کرد بر روی سنگ قبرش دوست‌دار خمینی حک شود.

وی با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس ادامه داد: اساتید، معلمان و فرهنگیان بدانند که جوانان مردم به دست آن‌ها به امانت سپرده می‌شوند و باید تمام توان و تلاش خود را برای تربیت قرآنی و دینی آینده‌سازان ایران اسلامی به کار ببرد.

دهقان  در ادامه با اشاره به حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند و به نظر می‌رسد راه انداختن قتل و غارت و کشتار در کشورهای اسلامی برای فراموش کردن قدس و جنایات صهیونیست‌ها است.

خطیب موقت نماز جمعه  اشکذر گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که به دست مسلمانان، مسلمانان کشته می‌شوند و در طرف دیگر رژیم غاصب صهیونیستی در میان سکوت و جهالت سران کشورهای اسلامی به مسجد الاقصی حمله و بخشی از مسجد را تخریب و مسلمانان را مجروح می‌کند، این اتفاقات تاسف‌آور است.

ارسال نظرات