اگر می‌خواستیم با آمریکا سازش کنیم انقلاب نمی‌کردیم چراکه به گفته امام تمام بدبختی بشر از آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک‌کش است و دستان آن‌ها به خون مسلمانان جهان آغشته است.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۸۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استادحسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج اظهارداشت: مواردی که سبب پیروزی ایران در دفاع مقدس شد، امروز نیز باید مورد توجه قرار گیرد و حفظ انقلاب در درجه نخست توسط رهبری و سپس ایمان رزمندگان و مردم ایران انجام شد.
خودباوری و اعتماد از مهمترین علل پیروزی انقلاب محسوب می‌شد
فرمانده سپاه استان البرز افزود: پیروزی ایران در جنگ‌ به سبب وجود رهبر قوی و روحیه جهادی وی بود و در زمان دفاع مقدس خودباوری و اعتماد به وعده‌های خداوند از مهمترین علل پیروزی انقلاب محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه وحدت حول محور رهبری و روحیه جهادی که مردم یکپارچه و سبب مایوس شدن دشمن شدند سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، تصریح کرد:حضور ملت ایران در عرصه حنگ به همراه روحیه جهادی نیروهای مصلح باعث شد یک ذره از خاک وطن دست دشمن نیفتد و زمان انقلاب نیز بسیاری از اعتدالیون اعتقاد به رفتن شاه نداشتند اما امام (ره) توکل به خدا و روحیه جهادی داشت.
دشمن می خواهند انقلاب و نظام و رهبری نباشد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تاکید کرد: دشمن بداند که در زمان دفاع مقدس نیز صدام  آمده بود که با یک هفته خوزستان را اشغال کند بنابراین امروز آمریکای جنایتکار، این دشمن غدار ما راس نظام سلطه و رژیم صهیونیستی با همان هدف صدام پیش آمده اند و می خواهند انقلاب و نظام و رهبری نباشد چرا که از جنگ سخت با ما نتیجه ای نگرفته اند. 

سردار استادحسینی بیان کرد: دشمن در 8 سال دفاع مقدس ایستادگی و رشادت رزمندگان را مشاهده کرد ولی امروز دشمن در نظر دارد از طریق دیگری ارزش‌های انقلاب را خدشه‌دار کند.
دشمنی که از در رفته نباید از پنجره بازگردد
وی در بخش دیگری از سخنانش نتیجه برجام را مهم ندانست و عنوان کرد: آمریکا تصور می کند می‌تواند برگردد، در حالی که همه باید بدانند دشمنی که از در رفته نباید از پنجره بازگردد.

وی دلیل مشکلات و جنگ‌های مسلمانان در سراسر دنیا را آمریکا دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواستیم با آمریکا سازش کنیم انقلاب نمی‌کردیم چراکه به گفته امام تمام بدبختی بشر از آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک‌کش است و دستان آن‌ها به خون مسلمانان جهان آغشته است و مشکلات و جنگ‌های مسلمانان در سراسر دنیا به آمریکا بازمی‌گردد.
از امام(ره) آموخته‌ایم که زیر بار ظلم نرویم
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تاکید بر اینکه نباید با چنین رژیمی سازش داشته باشیم، گفت: مگر می شود با رژیمی که دستانش تا مرفق آغشته به خون مسلمانان بودم و جنایتکار است سازش داشت؟ ما از امام (ره) آموخته ایم که زیر بار ظلم نرویم. امام (ره) فرمودند تمام بدبختی های جهان از آمریکاست، اگر هشیار نباشیم، امروز کسانی هستند که می خواهند ما را به سازش کشانده و وادار کنند که زیر بار ظلم آمریکا برویم.

مذاکره ما با آمریکا بر سر انرژی هسته‌ای است
سرداراستادحسینی تاکید کرد:سخنان مقام معظم رهبری باید مد نظر ما باشد و تنها مذاکره ما با آمریکا بر سر انرژی هسته‌ای است و کسانی که در مملکت از خون شهدا به جایی رسیده‌اند ادعا دارند که پای آمریکا باید به این کشور باز و تابو شکسته شده است، اما این آقای و چنین افراد بریده از انقلاب و ارزش‌ها نباید برای ما تعیین تکلیف کنند و اگر پیروزی در انقلاب و دفاع مقدس نتیجه اطاعت مردم از رهبری بود، امروز نیز باید این امر را در مقابله با دشمن الگو قرار دهیم.
ملت ایران همواره آگاهند و گول فتنه گران را نخواهند خورد
وی خاطرنشان کرد: این افراد تلاش جدی می‌کنند تا از طریق مجاری قانونی از جمله مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ورود کنند و انقلاب را به سازش بکشانند ولی ملت ایران همواره آگاهند و گول فتنه گران را نخواهند خورد و چهره فتنه‌گرانی که در سال 88 تلاش کردند نظام را تا مرز سقوط پیش‌ برند، امروز بدون اظهار ندامت، پشیمانی و عذرخواهی از مردم ابراز وجود می‌کنند، برای مردم شناخته شده است.
وی اظهارکرد: تجربه ۳۶ ساله پس از پیروزی انقلاب نشان می دهد که آمریکا به رغم تغییر در تاکتیک ها در برخورد با نظام جمهوری اسلامی داشته است در راهبرد خود تغییری ایجاد نکرده است.
 دشمن آرزوی انحراف انقلاب را به گور می‌برد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان خاطرنشان کرد:  هدف از بین بردن انقلاب را دنبال می‌کند که در این راستا  ما با قوت و قدرت با ۸ سال دفاع مقدس پیمان بسته و ملتی که خون حسین (ع) در رگهای آنها جاری است عهد می کنیم که این امت هیچ‌گاه زیر بار سلطه آمریکا نمی‌رود و دشمن آرزوی انحراف انقلاب را به گور می‌برد.
ارسال نظرات