خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: امام جمعه مهربان در خطبه های نماز جمعه اين هفته با بیان اینکه مهربان از حداقل امکانات بهداشتی برخوردار است، گفت: لازم است مسئولان جواب قانع کننده ای به مردم منطقه داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۸۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام جلیلی با اشاره به سه شهر و 34 روستا اين بخش، افزود: نبود ساده ترین امکانات بهداشتی در این منطقه، مردم را با مشکل روبرو كرده که مجبورند برای دریافت خدمات بهداشتی و درماني با طی چندین کیلومتر به شهرهای تبریز و سراب بروند.

وي با تاكيد به اينكه لازم است مسئولان استانی جوابگوی نیازهای این منطقه باشند، اظهار داشت: در مرکز بهداشت و درمان مهربان، نبود پزشک مجرب، امکانات دندانپزشکی، سونوگرافی و رادیولوژی از جمله مشکلات اساسی است که مردم گریبان گیر آن هستند.

خطیب نمازجمعه مهربان با توجه به روز شعر وادب فارسی و روز بزرگداشت استاد سیدمحمد حسین شهریار، تصريح كرد: زبان شعر به نوعی از الهامات غیبی است که در برخی از افراد از جمله استاد شهریار به عنوان يكي از مفاخر آذربايجان وجود داشت.

وی با توجه به سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در مکه مکرمه به دستور امریکا و به دست آل سعود و همچنين سقوط جرثقيل و سهل انگاري سعودي هاي در هفته گذشته، تشريح كرد: آل سعود توانایی ایجاد امنیت زائران بیت الحرام را ندارد بنابراين بايد کشورهای اسلامی با ایجاد یک مجمع، برای امنیت این رویداد بزرگ جهان اسلام تصمیم های لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام جلیلی در آستانه آغاز مهر، خاطرنشان كرد: بازگشایی مدارس بهار تعلیم و تربیت است و این عرصه تربیت عرصه دلسوزی هاست و لازمه موفقیت آموزش وپرورش این است که نگاه آن ها دلسوزانه باشد نه سیاسی، چراکه با اغراض سیاسی صدمه ای که به نظام تربیت وارد می شود تا 30سال آینده قابل جبران نیست.

وي 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و بيان كرد: آغاز جنگ تحمیلی با تهاجم رژیم بعث عراق به خاک جمهوری اسلامی در سال 59 و آغاز هفته دفاع مقدس به عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب است.

اين مقام مسئول ادامه داد: دستاوردهای انقلاب تقویت و تثبیت نظام، صدور انقلاب و شناسایی دوست و دشمن، شکست ابهت کذایی ابرقدرت ها و تولد تفکر بسیجی است که در سایه پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس به دست آمده است.

ارسال نظرات