امام جمعه موقت نظرآباد گفت:باید مسئولان از رفتار آیت الله خزعلی الگوبرداری کنند که با انحراف یکی از فرزندانش وی را طرد کرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۸۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از نظرآباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی امام جمعه موقت نظرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اظهار داشت: هدف از آموزش و پرورش، تربیت فرزندان است که قطعا این به تنهایی در توان نظام آموزشی نیست و بخشی از آن نیز بر عهده خانواده به جامعه است.
وی با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان توسط والدین گفت: در بین برخی از مسئولان هم داریم فرزندانی که تخلفات اقتصادی و امنیتی می کنند و در یک مورد در کمال تعجب آن مسئول از تخلفات فرزندش دفاع هم می کند و در حالی که زندانیانی داریم که به دلیل عدم توانایی در پرداخت پول یک سکه مهریه در زندان هستند ولی فرزند همین مسئول در زندان صرافی باز کرده است.
امام جمعه موقت نظرآباد ادامه داد: باید این مسئولان از رفتار آیت الله خزعلی الگوبرداری کنند که با انحراف یکی از فرزندانش وی را طرد کرد.
وی با اشاره به سالگرد آغاز جنگ تحمیلی تصریح کرد: ملت و دولت ما آن موقع آمادگی جنگ را نداشت ولی رشادت مردان و زنان ای کشور از همه اقوام موجب شد دشمن شکست بخورد و یک وجب از خاک کشور تصرف نشود.
حجت الاسلام سید احمد رسولی در پایان خطبه های خود با اشاره به شکل گیری یک ادبیات که در آن جوانان انقلابی را افراطی می نامند، گفت: هدف این گروه این است که جوانان پایبند به امام، رهبری و انقلاب را از صحنه خارج کنند برای اینکه این جوانان در مقابل انحراف و فتنه هوشیار هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از نظرآباد، حجت الاسلام رسولی در پایان نماز جمعه ، قطعنامه ای در محکومیت حمله اسراییل به مسجدالاقصی قرائت و نمازگزاران ضمن اعلام انزجار از حمایت امریکا از حملات رژیم صهیونیستی پشتبانی و همدلی خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها